Desktop in Duitsland goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
MS Office
Games; Starcraft 2 HotS, Age of Empires 3, Diablo 3, Age of Conan speel ik regelmatig.. wil graag Skyrim spelen! Af en toe speelt mijn vriend heftigere games (Farcry etc..) maar dat is sporadisch, het zou alleen leuk zijn als de computer het iig kon met medium settings oid..
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Randapparatuur heb ik, verder niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle hardware voor een complete systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Laag energieverbruik is natuurlijk altijd leuk maar niet noodzakelijk

Er is mij verteld dat hardware over het algemeen goedkoper is in Duitsland, klopt dit ook?
Ik heb in het verleden bij Ankermann gekocht en was daar heel tevreden mee, maar is het nog wel goedkoper? Kijk nu naar: http://www.ankermann-edv....REA:::1674_1129_1337.html een al in elkaar geknutselde computer lijkt me fijn gezien ik zelf niet zo'n held ben met bouwen.. garantie op het complete systeem lijkt me ook wel wat.. maar mocht het in Nederland goedkoper zijn kan ik iemand inschakelen om het te bouwen..

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-08 11:21
Om niet helemaal in te gaan op het systeem zelf zou ik hem eerder in Nederland halen vanwege Garantie etc.

en het 1e systeem die ik zo kant en klaar kan vinden bij Alternate
http://www.alternate.nl/A...308/html/product/1064436/ ( 649,00 )

Heeft een veel betere Proc.
Een SSD en een gewone opslag.
Wel weer een veel mindere GPU en ook weer inclusief Windows etc.

Denk dus dat een samengesteld systeem helemaal op maat in Nederland goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 15-08 12:03

Saven

Administrator

volgens mij is het zo dat je geen heffing betaalt (of veel minder dan in NL) over opslagmedia als hardeschijven etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Als ik even zo kijk via alternate en dan ook zonder Os.

Cooler Master Elite 370
Cooler Master GX-Lite 500
MSI 970A-G43
AMD FX-8320
Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit
ASUS GTX650TI-DC2O-1GD5
HGST HUA722010CLA331 1 TB
LG GH-24NS
€ 605,47* ( exclusief assamblage / verzenden )

Volgens mij is de 570GTX ook een " oude gen kaart "

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 25-05-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mektheb schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:38:
Om niet helemaal in te gaan op het systeem zelf zou ik hem eerder in Nederland halen vanwege Garantie etc.

en het 1e systeem die ik zo kant en klaar kan vinden bij Alternate
http://www.alternate.nl/A...308/html/product/1064436/ ( 649,00 )

Heeft een veel betere Proc.
Een SSD en een gewone opslag.
Wel weer een veel mindere GPU en ook weer inclusief Windows etc.

Denk dus dat een samengesteld systeem helemaal op maat in Nederland goedkoper is.
Thanks!
Is die Alternate dan de beste site voor reeds samengestelde systemen? En is dat systeem beter dan de basis gaming systeem hier op tweakers? [BBG] Basis- en mainstreamgamesysteem mei 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:46:
[...]

Thanks!
Is die Alternate dan de beste site voor reeds samengestelde systemen? En is dat systeem beter dan de basis gaming systeem hier op tweakers? [BBG] Basis- en mainstreamgamesysteem mei 2013
Nee dat bedoel ik niet, ik pak eigenlijk gewoon de 1e de beste die in mij opkomt, en volgens mij is Alternate nog zelfs aan de " dure kant " als je het met Afuture BV bekijkt.
Kijk inderdaad is goed in dat topic, dan word je een hoop wijzer en zie je de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mektheb schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:47:
[...]

Nee dat bedoel ik niet, ik pak eigenlijk gewoon de 1e de beste die in mij opkomt, en volgens mij is Alternate nog zelfs aan de " dure kant " als je het met Afuture BV bekijkt.
Kijk inderdaad is goed in dat topic, dan word je een hoop wijzer en zie je de mogelijkheden.
Doe ik! Alleen vind ik her erg lastig de juiste links te leggen tussen de diverse onderdelen. Ik weet best dat veel RAM leuk is voor gamen en GHz op processor en grafische kaart dingen mooier, sneller en soepeler laten lopen, maar welke specs er op een moederbord toe doen of welke koeling en power supply nodig zijn om een bepaalde grafische kaart te ondersteunen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:52:
[...]

Doe ik! Alleen vind ik her erg lastig de juiste links te leggen tussen de diverse onderdelen. Ik weet best dat veel RAM leuk is voor gamen en GHz op processor en grafische kaart dingen mooier, sneller en soepeler laten lopen, maar welke specs er op een moederbord toe doen of welke koeling en power supply nodig zijn om een bepaalde grafische kaart te ondersteunen :? 8)7
Als het goed is kan je een beetje zien in het betrefende topic wat ze bij wat voor kaart doen aan PSU.
Mainboard is vooral hoeveel aansluitingen en wat voor chipset etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:23

M2M

medicijnman

Juist, begin dus eens met de BBG

reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2013

En neem het basis game systeem (600 euro).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielgroendijk
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-06 14:35
Tip: lees de best buy guides, ga heel veel topics langs en begin reviews te lezen. Als je er wat tijd in steekt ben je zo gewend aan alle dingen en kun je voor jezelf een mooi systeem maken waar je dan natuurlijk altijd nog vragen over kan stellen via een eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirp
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07-2022
Probeer je eigen pc in elkaar te zetten. Met beleid en youtube kom je er wel.

Alleen het moederbord zou ik bij een winkel in de buurt kopen. Handig als er iets mis mee is. Kun je het gelijk terug brengen naar de winkel.
Pagina: 1