Internet Kosten Beheer

Pagina: 1
Acties:

• Glimpse
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04-2023
Hoi!

Ik probeer de internetkostenbeheertool van de kpn te omzijlen, iemand enige idee hoe ik dat makkelijk kan doen zonder dat iemand daar iets van ziet :?

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
kan je 'm niet met msconfig uitschakelen als jij achter de pc gaat? Ben je klaar, dan schakel je het weer in?

Heb dat programma ooit gehad, maar nu heb ik kabel, dus weet niet meer precies hoe dat met dat programma zat...

Koop je eigen eiland!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
  • In het start menu "Uitvoeren" of "Run"
  • Tiep "msconfog" & klik OK
  • Tabblad "opstarten"
  • KPN kostenbeheer opzoeken en het vinkje weghalen<li>Opnieuw opstarten.
</li>

Om het weer aan te zetten zelfde procedure maar dan met vinkje aanzetten :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 04 juni 2001 20:32 schreef Negotiator het volgende:
[list]
• Tiep "msconfog" & klik OK
Even een kleine correctie, ik kan het niet laten:
msconfog moet zijn msconfig
:)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Typo-negative :P

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 20:34

Gerco

Professional Newbie

Voor die msconfig truuck moet je steeds rebooten :( Kun je niet gewoon op ctrl-alt-del rammen en ikb.exe killen, dan is 'ie ook dood.

Enne, 9 van de 10 keer kun je het gewoon uninstallen... niks aan de hand (tenzij je windhoos NT gebruikt).

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-04 22:03
Op dinsdag 05 juni 2001 09:44 schreef Gerco het volgende:
Voor die msconfig truuck moet je steeds rebooten :( Kun je niet gewoon op ctrl-alt-del rammen en ikb.exe killen, dan is 'ie ook dood.
volgens mij gooit i je er dan af....

• Glimpse
  • Laatst online: 23-04-2023
Het moest niet opvallen, de makkelijkste truc is in de directory van IKB alle files Readonly maken, dan vraagtie om je wachtwoord maar kan je gewoon internetten zonder dit wachtwoord op tegeven (venster gewoon opzijschuiven), en de logfiles worden niet gevuld. Ook je kosten worden dus niet opgeslagen :)

Tnx!

Verwijderd

hey hallo! die manier van glimpse vond ik cool en ga straks ff uitproberen...
maar ik heb een andere manier, die gaat als volgt:

1.Start internet
2.Bij het venster dat om de code vraagt moet je anuleren drukken
3.Dan komt er een venster dat zegt "helaas, de verbinding is verbroken... bla bla bla" dat doe je opzij (klik niet op OK want dan kan je weer opnieuw beginnen)
4.Maak opnieuw verbinding met internet en je bent online
5.In het KPN programma staat dat je alleen hebt ingebeld en voor de rest niets.

Succes

Verwijderd

Nee de beste manier is om de diretory ff te renamen en als je klaar bent weer terug zetten, werkt perfect

Verwijderd

O ja , als je hem grenamed hebt in bijv : Ikb2 dan moet je een paar seconden wachten en dan zegt die : het programma is niet goed
geuninstalled. Klik dan gewoon op OK en klaar. Als je klaar bent verander je het terug en open je ff iddt.exe .

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Ik heb ook het ID dat je temp. meter is doorgebrand, al die evil smilies....... |:(

Verwijderd

Vriend van me kan het ook omzeilen, door simpel op reset te drukken nadat je klaar bent met internetten (je moet internet dan nog niet afsluiten!!) ;)

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07
Weet iemand trouwens een alternatief voor dat programma, die ook werkt in win2k en met meerdere users ?
alvast bedankt !

• Cableboy
  • Niet online
In de versie die ik had kon je gewoon meer kredit krijgen door de tijdklok een paar weken terug te zetten.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-04 01:14
een maat van mij klikt gewoon met de rechtermuisknop op het icoontje van IKB, en druk dan op ALT+F4

moet werken als het goed is

En trouwens, hoe krijg je het over je hart dat je je ouders zo besodemieterd! :( :(
jeugd van tegenwoordig..... :'(

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 22:40
Denk je niet dat je ouders dit zullen doorhebben?
Ze zullen toch niet helemaal achterlijk zijn?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
Ik heb hier voorderest helemaal nooit me te maken gehad maar als ik dit topic zo door lees komt ik tot het voldende:

dat IKB logt je kosten op de computer en dat mogen je ouders niet zien. of niet alles zien.

maar je krijgt toch gewoon elke periode een rekening thuis gestuurd van kpn. en lijkt mij dat de kosten daar wel gewoon opstaan. En als opeens de telefoonrekening super hoog is lijkt mij dat er dan bij je ouders een lichtje gaat branden.

dus wat heeft het dan inhemelsnaam voor zin om dat progje weg te halen....ze krijgen het toch wel te zien...

of ben je van plan om elke keer die rekening van kpn te onderscheppen :?

Verwijderd

krijg je dan niet ruzie met je pappie >:)

Verwijderd

maakt toch niks ui tdat hij dat wil, dat is zijn zaak...

maar het is wel >:)
Pagina: 1