Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Jammer genoeg dit topic niet eerder gezien[0], had graag de Carcassonne van 3 december meegepakt. Ik probeer namelijk elke dag de Amazon App Store te bekijken, maar vergeet het wel af en toe. Een tip voor de anderen, daarom ben ik hier, Game Dev Story wist mij vandaag te melden dat alle Kairosoft spellen voor de helft van het geld zijn.

[0] Ik ben er een van deze forumtechniek: [Feat] [GoT] 'Mijn' manier van forum lezen werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:33:
Wat ga ik kopen voor $3? Kreeg zojuist een kortingscode toegestuurd :p
Ik ook, maar krijg "could not redeem code"
Arie- schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:44:
Jammer genoeg dit topic niet eerder gezien\[0], had graag de Carcassonne van 3 december meegepakt. Ik probeer namelijk elke dag de Amazon App Store te bekijken, maar vergeet het wel af en toe.
Ik krijg elke dag een mail van Amazon, met de nieuwe free app.
Als het me bevalt 'koop' ik hem via de site, en installeer wanneer het me uitkomt

[ Voor 50% gewijzigd door FreshMaker op 18-12-2013 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe kwam je daar achter dan? In m'n email staat gewoon $0,00...

Code net wel succesvol ingevoerd, weet alleen niet waar ik mijn tegoed nu kan zien :)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 18-12-2013 09:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
CLB schreef op woensdag 18 december 2013 @ 07:18:
[...]

En hoe kwam je daar achter dan? In m'n email staat gewoon $0,00...
Via mijn mail ja, want daar stond bij mij toen nog wat anders. Was overigens om 10:30 zie ik net.
Code net wel succesvol ingevoerd, weet alleen niet waar ik mijn tegoed nu kan zien :)
Kan het ook nergens vinden...

[ Voor 3% gewijzigd door Nivk op 18-12-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend kreeg ik een melding dat het tegoed was bijgeschreven... Kijk nu via de computer maar m'n balans is nada, niente... Misschien werkt de code als 'promotional code' en kan je dus invoeren bij check-out?

Anders mail ik Amazon gewoon :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg weer $5 tegoed...
Unless you're on the west coast of the US, you've missed the free app for the 23rd which was Draw a Stickman: EPIC. Tomorrow, Christmas Eve, brings Piano Master Christmas Special for free, then Angry Birds Star Wars II on Christmas, Where’s my Perry? for Boxing Day, and the week finishes off with Quell Memento on the 27th, and Doodle Farm on the 28th. 

But, that's not all. Amazon is offering extra free app packs on Christmas and Boxing Day (which may or may not be of any interest to you given the titles we saw included). Office Suite Pro is getting a huge price drop on the 26th from $14.99 all the way down to just 99 cents. A number of games from Electronic Arts, Sega of America, and Gameloft are also on sale for up to 65% off. 

Even better, if you download any game or app from now until the 28th, Amazon will give you a $5 credit for the Appstore. So, you can pick up one of the free apps, get a $5 credit, and use that on Office Suite Pro and a couple games. Not bad at all. The only thing that you need is the newest version of the Amazon Appstore (v7.5) and you're good to go.

Die $3 zie ik niet op m'n balans en deze dan ook niet,
maar dat zou automatisch moeten gebeuren bij het afrekenen... Hmm

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 24-12-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:22
CLB schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:20:
Kreeg weer $5 tegoed...
Die $3 zie ik niet op m'n balans en deze dan ook niet,
maar dat zou automatisch moeten gebeuren bij het afrekenen... Hmm
Spelletje gekocht van 2.13 Euro maar die is gewoon afgeschreven zonder enige vorm van min $3 whatsoever :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:19

Nakebod

Nope.

Net ook ineens die 5 dollar gratis gekregen, bovenop die 3 dollar die ik had.
Het klopt dat je dat promotional balance nergens kan zien, waarschijnlijk in de hoop dat je meer uitgeeft dan je balans :P
Dus zelf bijhouden hoeveel je uitgeeft. Ik heb nu nog 7.01 over. Wat zullen we eens gaan kopen :D
Item(s) Subtotal: $0.99
Promotions: -$0.99
Tax Collected: $0.00
Grand Total: $0.00

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar jij hebt gewoon een app gekocht en gegokt dat het werkte dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Een beetje wel ja :P Refund doen ze bij Amazon niet aan, dus een klein gokje.

Wel een app die @ Play Store nu toevallig in de aanbieding is voor 50 cent ipv 1 euro. Dus als hij geen promotiekorting had toegepast had ik er ~0.72 euro voor moeten betalen bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik heb Ridiculous Fishing 'gekocht'

Eens zien wat de hype is ;)

Maar nergens je $aldo te vinden inderdaad ...

Zou nu met de 3$ van vorige keer nog 5.01 moeten hebben dan ...

[ Voor 46% gewijzigd door FreshMaker op 24-12-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dat dacht ik eerst ook :+
Maar.. het bleek dat die 3$ t/m de 23e geldig was. En die 5$ t/m 28e. (Of tot..? "Valid thru 12/28")
Nu heb ik GTA Vice City voor 2 dollar gekocht :+ Nog geen ramp. Helaas was GTA San Andreas nog niet op Amazon te krijgen. Die koop ik een ander goedkoop moment wel een keer.

Editje: Vandaag ~ 30 dollar aan Free apps, waaronder My Alarm Clock, Printershare en Moon Phase Pro.

[ Voor 14% gewijzigd door Nakebod op 25-12-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En ook de betaalde versie van Angry Birds Star wars 2 :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:26

icecreamfarmer

en het is

Nakebod schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:34:
Dat dacht ik eerst ook :+
Maar.. het bleek dat die 3$ t/m de 23e geldig was. En die 5$ t/m 28e. (Of tot..? "Valid thru 12/28")
Nu heb ik GTA Vice City voor 2 dollar gekocht :+ Nog geen ramp. Helaas was GTA San Andreas nog niet op Amazon te krijgen. Die koop ik een ander goedkoop moment wel een keer.

Editje: Vandaag ~ 30 dollar aan Free apps, waaronder My Alarm Clock, Printershare en Moon Phase Pro.
Shit gemist

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Nivk
Vandaag weer een aantal en ook Where's My Perry:
http://amzn.to/1cOoI9Z

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zit niet echt heel veel bijzonders tussen. Maar dat zijn eigenlijk alle spellen die als "app" van de dag zijn op Amazon.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vandaag zijn ook de 'toppers van het jaar' gratis, dus het is wel de moeite om even een kijkje te nemen.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:19
gwystyl schreef op donderdag 26 december 2013 @ 15:16:
Vandaag zijn ook de 'toppers van het jaar' gratis, dus het is wel de moeite om even een kijkje te nemen.
waar zie jij die sectie staan dan kan ze niet vinden.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
De link 3 posts boven die van jou, en in de appstore op je telefoon in de bovenste balk het tweede item.

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:43
Is het mogelijk om applicaties te downloaden/kopen uit de amazon appstore die niet te koop zijn in Nederland?
Ik wou heel graag de spel Breach & Clear kopen, maar dan staat er dat ik het niet kan kopen door de geografische beperkingen. Is er op een manier mogelijk om het toch te kopen? Ik heb gezocht op het internet maar kon geen goeie antwoord erop vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Laatst online: 06-05 03:01
yeth3119 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 17:30:
Is het mogelijk om applicaties te downloaden/kopen uit de amazon appstore die niet te koop zijn in Nederland?
Ik wou heel graag de spel Breach & Clear kopen, maar dan staat er dat ik het niet kan kopen door de geografische beperkingen. Is er op een manier mogelijk om het toch te kopen? Ik heb gezocht op het internet maar kon geen goeie antwoord erop vinden.
VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Of het daarboven genoemde VS adres. Op http://nl.fakenamegenerator.com/advanced.php kan je een Fake ID aanmaken met op zich mogelijk kloppende gegevens. Als je die bij je Amazon account instelt als factuur- en verzendadres, kan je wel dingen kopen die alleen voor de VS bedoeld zijn. Ik had al een oude die niet meer werkte, maar ik heb gisteren een nieuwe account aangemaakt en kon daarna wel wat aanschaffen.

Let er wel op dat je alleen (gratis?) downloads op die manier koopt. Het is nogal lullig als er ineens een postbode in California rondloopt met jouw pakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:43
gwystyl schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:37:
Of het daarboven genoemde VS adres. Op http://nl.fakenamegenerator.com/advanced.php kan je een Fake ID aanmaken met op zich mogelijk kloppende gegevens. Als je die bij je Amazon account instelt als factuur- en verzendadres, kan je wel dingen kopen die alleen voor de VS bedoeld zijn. Ik had al een oude die niet meer werkte, maar ik heb gisteren een nieuwe account aangemaakt en kon daarna wel wat aanschaffen.

Let er wel op dat je alleen (gratis?) downloads op die manier koopt. Het is nogal lullig als er ineens een postbode in California rondloopt met jouw pakje :)
Ik heb geprobeerd om mijn adres te veranderen naar een Amerikaanse. En dan mijn echte adres te verwijderen, maar ik kreeg nog steeds de melding dat ik het niet kon kopen om de zelfde reden. Ik ben daarna met een Amerikaanse proxy in de site gegaan en nog steeds de zelfde probleem.

Moet ik een nieuw account maken en dan gelijk een Amerikaanse adres invullen of lukt het ook wanneer je huidige Nederlandse adres verandert naar een Amerikaanse adres (wat bij mij niet lukte)?

Ik was niet van plan een pakket te bestellen, alleen een app kopen (o.a. Breach and Clear). Maar toch bedankt voor je herinnering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-04 11:31
The Bard's Tale is vandaag gratis, een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Vandaag en morgen diverse apps gratis waaronder Runtastic, Swype, Fruit Ninja, etc.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EBbylxLyni1aSglE3zuM0G8h/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O6ajvJnDQUpvz38gyQcH5l8Z/full.png

[ Voor 50% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:02
janvanduschoten schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:49:
Vandaag en morgen diverse apps gratis waaronder Runtastic, Swype, Fruit Ninja, etc.
Ik zag het net via facebook, gelijk maar ff binnen gehaald.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L8fydKUHTdP1DWuyA1XjmqEh/full.jpg

Linksonder: Toca Lab, maar dat is de app van de dag, van vandaag...
Monopoly is hier niet te downloaden, POLARIS Office niet via de app, alleen pc.
En ook vond ik The Mystery of the Crimson Manor nog gratis, normaal 1 dollar :)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 21-03-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nice, Swype maar eens meegenomen, al gebruik ik nu vooral Swiftkey. Alleen Swiftkey is op de tablet met keyboard dock een beetje irritant. Misschien gaat Swype daar beter mee om.

Oh, en ook gelijk Runtastic (Al heb ik Endomondo Pro al) en Sketchbook Pro als vervanger van mijn Express versie die ik eigenlijk nooit gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week (nu nog steeds) ook vier gratis puzzel-games gedownload: Best Jigsaw Puzzles Vol. 1 en 2, 3, 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ik kan monopoly niet downloaden :?
Terwijl ik toch echt in NL zit.
Overigens welke apps zijn het allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Klein stukje hierboven staat al dat Monopoly hier niet te downloaden is, net onder het plaatje met de apps. In de amazon app kun je precies zien om welke apps het gaat. Klein beetje moeite doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Vandaag OfficeSuite Professional 7 als gratis app van de dag, in Google Play: OfficeSuite Pro 7 (PDF & HD) staat hij voor € 14,45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:53
mooi, hou het nu ook regelmatig in de gaten,. maar office suite pro heb ik ooit voor 10 of 25 cent in een play store actie "gekocht"

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook, maar ik download elke dag trouw de Amazon-app(s), installeer ze nagenoeg nooit eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
CLB schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:15:
Ik ook, maar ik download elke dag trouw de Amazon-app(s), installeer ze nagenoeg nooit eigenlijk :p
Ik ook. Maar dat komt vooral omdat ik compleet geen overzicht heb. We hebben nu, wat, 200 of 300 apps ofzo? Gaat nergens meer over. Het is wel ironisch.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 24-03-2014 11:20 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb om precies te zijn 391 applicaties / games / zut :)
Begonnen met downloaden vanaf mei 2013, toen de Appstore hier in Nederland ging werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 19:22
Pff. Zitten zoveel nutteloze apps tussen, die hwb ik echt niet allemaal 'aangeschaft'. Laatst zelfs een aantal apps verwijderd omdat deze achteraf nutteloos bleken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
agoNITE schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:52:
Pff. Zitten zoveel nutteloze apps tussen, die hwb ik echt niet allemaal 'aangeschaft'. Laatst zelfs een aantal apps verwijderd omdat deze achteraf nutteloos bleken :p
Ik selecteer ze ook wel, de meeste puzzel en 'hidden objects' rommel pak ik niet mee.
Maar spellen als AngryBirds en Sprinkle worden door de kindjes op de tablet gespeeld, dus wat daar op lijkt gaat mee.

Apps zoals deze ( office / utils e.d ) pak ik altijd wel mee, zeker als ze vrij prijzig in de market staan.
onder het motto niet geschoten is altijd mis, of hollandse krenterigheid dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0UapwWEUFGefYQxhd5J6wspa/full.png

Diverse music apps gratis, waaronder Google Play: TuneIn Radio Pro en Google Play: Shazam Encore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bedankt voor de tip.
Hoe heb je dit gevonden? Zie het in de app nergens prominent staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:34
1 keer naar links swypen op gratis app van de dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ooh die had ik vandaag nog niet gespot, thanks for the tip!
TuneIn gebruik ik niet veel, maar Pro klinkt altijd beter dan Free, eh ;-)

En Shazam Encore heb ik inmiddels ook 3x geloof ik. Zelfs een keer echt voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Mooi, thnx

ik wilde de tunein pro al voor andriod kopen, gebruik hem toch vaak op de ipad thuis, en soms wil je gewoon iets opnemen ;)

Fijne radio app, nadat Samsung de FMradio eruitgelaten had ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In navolging van de muziek-app nu tig camera-apps graaatisch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En als bonus krijg je bij elk van die apps ook nog 100 Amazon coins, die je weer kan besteden in de App Store (1 Amazon coin = $ 0.01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ondanks dat ik ze bijna nooit gebruik, maar Paper camera en Camera Zoom FX zijn zeker wel de moeite waard, al helemaal voor 0 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Wait, dus je krijgt 8 dollar voor het downloaden van deze 8 apps?

Waar kun je trouwens je Coin tegoed inzien?

Ah, vandaar:
4. Limited to U.S. The Program is currently only available to customers located in the United States. You may not purchase, receive, or redeem Coins if you are outside the United States. "United States" refers to the 48 contiguous states, the District of Columbia, Alaska, Hawaii, Puerto Rico, American Samoa, Guam, the Northern Mariana Islands, and the U.S. Virgin Islands.

[ Voor 90% gewijzigd door Smultie op 16-05-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En daar is Amazon volgens mij heel goed in om dat nergens te vermelden.
Zo heb ik als het goed is *ergens* ook $1.99 staan die Amazon gecrediteerd had nadat ze ("per ongeluk"? :P) een FAOTD in rekening hadden gebracht. Nergens te zien.
Maar daarmee verplichten ze me eigenlijk wel geld uit te gaan geven :+

Edit: Ok, we krijgen ze dus helemaal niet, scheelt weer.

[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 16-05-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb een hele oude account die ik ooit gemaakt heb met een fake ID, dus misschien dat ik ze daarom wel zie. Ik heb nu inderdaad $ 7 gekregen om 7 nieuwe apps (ik had er al één) te downloaden. Ik heb ook al eens een paar coins gebruikt om iets te kopen, dus dat werkt bij mij ook. Ik heb inmiddels mijn gegevens veranderd naar mijn echte gegevens, maar dat maakt blijkbaar niet uit.

De coins staan bij mij rechtsboven in de balk naast het zoek-knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik heb deze apps via mijn telefoonstore gewoon kunnen ophalen.
( de daarmee verdiende coins gelijk over de balk gesmeten aan een lang gevraagde mobile-minecraft licentie )
Ik vond 7€ teveel, voor een te zwaar afgeslankte versie ;)
nu extra-gratis ... :+

Kids ook weer blij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik kan de apps wel downloaden, maar ook hier geen coins? Eniebaadie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ceze85 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:50:
Ik kan de apps wel downloaden, maar ook hier geen coins? Eniebaadie?
Anders lees je de posts boven je even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb ik gedaan slimmerik, pshhh. :/

Ik heb ook een hele tijd geleden een fake account aangemaakt daar (met Amerikaans adres dus). Ben benieuwd waarom ik de coins niet heb/zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ceze85 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:00:
Heb ik gedaan slimmerik, pshhh. :/
Dat had ik ook echt kunnen ruiken hè..... :+

Post dat volgende keer meteen!

[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 16-05-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

O dat is wel een goeie om het aan uit te geven inderdaad. Ik weet nooit wat voor programma's ik nog wil. Minecraft speelt mijn neefje wel eens op mijn telefoon. Als ik niets anders kan vinden zet ik dat er wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Wat nog leuker is: koop van je gratis coins GTA San Andreas voor 699 coins (via browser, niet via app store). En krijg daar ook gratis 2000 coins voor.

Het is mij niet gelukt ivm te weinig coins omdat er nog belasting overheen gaat. Zal straks eens kijken hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 15:09
agoNITE schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 08:16:
Wat nog leuker is: koop van je gratis coins GTA San Andreas voor 699 coins (via browser, niet via app store). En krijg daar ook gratis 2000 coins voor.

Het is mij niet gelukt ivm te weinig coins omdat er nog belasting overheen gaat. Zal straks eens kijken hoe of wat.
Klopt dit werkt inderdaad, net geprobeerd want ik had nog alle 800 coins en na aankopen van GTA San Andreas heb ik er 2101. Als je er geen belasting over wil betalen moet je even naar Alaska verhuizen. ;)

Deze versie van GTA San Andreas schijnt trouwens niet op normale android apparaten te werken want het is een kindle versie.

[ Voor 9% gewijzigd door ADDG op 18-05-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb die eerste reeks coins van die gratis apps niet eens gekregen blijkbaar, dus GTA SA aanschaffen zit er ook niet in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb die coins nog nooit gezien of gehad volgens mij... Weet niet eens waar ik moet checken of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 15:09
CLB schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:34:
Ik heb die coins nog nooit gezien of gehad volgens mij... Weet niet eens waar ik moet checken of...
Had me in eerste instantie ook rot gezocht waar ze stonden maar je moet op de website van amazon in het appstore voor android gedeelte op een betaalde app klikken en dan zie je aan de rechterkant bij het betaal/compatibility gedeelte je hoeveelheid coins staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
CLB schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:34:
Rechter bovenhoek:
Afbeeldingslocatie: https://hostr.co/file/Dhpek3v2mCgh/Amazon-Appstore.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die staat bij mij op 0, terwijl ik wel al die 8 gratis apps heb 'gekocht' via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik heb ook de 8 gratis apps 'gekocht' , wel ooit een fake US account gehad voor de gratis apps voordat de Amazon Appstore in Nederland beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:40
Via de app zie ik weer 5 gratis apps met 1000 gratis coins na downloaded. Nu kijken of ik ook de gta truc nog kan doen. Had de vorige keer te weinig coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij staat er niet eens een 0 of een indicatie, wordt steeds gekker :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Handig, die ga ik ook ff binnen halen. Het zijn wel grote apps, Strawberry shortcake 53 mb, Dr Panda 40 mb.

Ik kon via de website gewoon GTA San Andreas kopen. Ik kreeg toen wel de melding dat ik geen compatibele apparaten geregistreerd had staan, maar daarna kon ik doorgaan. Betaald met coins, en vervolgens kreeg ik nog een melding dat de 2000 coins van GTA binnenkort zichtbaar zijn. Toch leuk, een spel kopen en $ 13 toe krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
gwystyl schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:32:
Handig, die ga ik ook ff binnen halen. Het zijn wel grote apps, Strawberry shortcake 53 mb, Dr Panda 40 mb.

Ik kon via de website gewoon GTA San Andreas kopen. Ik kreeg toen wel de melding dat ik geen compatibele apparaten geregistreerd had staan, maar daarna kon ik doorgaan. Betaald met coins, en vervolgens kreeg ik nog een melding dat de 2000 coins van GTA binnenkort zichtbaar zijn. Toch leuk, een spel kopen en $ 13 toe krijgen _/-\o_
Je moet ze inderdaad wel even downloaden, maar je hoeft ze niet eens te installeren.
Zit nu op 3500 coins \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de website zie ik dat ik '0 Amazon Coins' heb, begrijp er geen snars van...
Gebruik het al sinds het officieel in Nederland te verkrijgen was, normaal account.

Heb ook nog nooit die $1 of $5 tegoed gekregen, aardig raar, maar geen idee wat ik nog kan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik doe dat vaker met Free App Of The Day apps.... kopen, downloaden maar niet installeren. Dat zorgt er wel voor dat ik nu een kleine 200 apps in mijn Amazon list heb staan die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken, maar ik heb er ook een paar bij zitten die ik in de Play Store te duur vond en nu toch legaal bezit.
Een groot nadeel van de Amazon Appstore vind ik nog wel dat de updates vaak een stuk achterlopen tov de Play Store. Ik heb vorige week met die extra gratis coins Battery Monitor Widget Pro gekocht. In de Amazon Appstore zit die op versie 2.8.3 (laatste update augustus 2013), in de Play Store op 3.1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Nice, coins ook alweer bijgeboekt. Nu GTA San Andreas weer eens een poging geven :)

edit: Dat was snel, 2.000 bonus coins bij GTA San Andreas ook binnen :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door agoNITE op 22-05-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:41:
Gebruik het al sinds het officieel in Nederland te verkrijgen was, normaal account.
Volgens mij moet je juist een nep-Amerikaans account hebben. Ik heb ook geen coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik weet niet waarom het bij sommigen niet werkt, voor de Nederlandse release had ik ook al een account. Met een fake US adress voor de gratis apps. Toen Amazon Appstore in Nederland was te gebruiken heb ik dit meteen aangepast naar mijn eigen adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
agoNITE schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:49:
Ik weet niet waarom het bij sommigen niet werkt, voor de Nederlandse release had ik ook al een account. Met een fake US adress voor de gratis apps. Toen Amazon Appstore in Nederland was te gebruiken heb ik dit meteen aangepast naar mijn eigen adres.
Waarschijnlijk staat er dan ergens bij Amazon een vinkje dat je een Amerikaans account hebt, gok ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:47:
Volgens mij moet je juist een nep-Amerikaans account hebben. Ik heb ook geen coins.
Hmm dan geloof ik het wel, voelt wel beetje naar, me want coins O-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
agoNITE schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:49:
En stel nu je fake adres weer eens in als default.
Bij mij heeft dat gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:27
Nou eens een fake adres toegevoegd, als standaard ingesteld.
Maar helaas nog altijd geen coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Xepos schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:04:
Nou eens een fake adres toegevoegd, als standaard ingesteld.
Maar helaas nog altijd geen coins.
Uninstall de appstore op je telefoon en reinstall daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Smultie schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:58:
[...]

En stel nu je fake adres weer eens in als default.
Bij mij heeft dat gewerkt.
Ik heb geen fake adres meer, enkel mijn juiste adres. Hebben jullie 1-click pay ofzo wel ooit ingesteld? Samen met mijn fake adres heb ik hier destijds een fake creditcard aan gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Plex in de aanbieding voor $0.99 / €0.73!

En je krijgt ook nog 30 coins, als je dat wel werkend hebt. Hier dus niet, want ik ben braaf met geen fake account :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik ben sinds de release in Nederland ook braaf ;). Vind het wel weird though.

Schiet me ineens iets te binnen, via de browser versie van de Amazon Appstore kun je ook apps kopen. Zou het werken om dit bijvoorbeeld eenmalig via een VPN te doen? Misschien krijg je dan wel je coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
die coins maken me niet uit, maar plex voor die prijs is erg leuk :)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Well.. maakt niet uit.. Stiekem wel :P
De coins die in de afgelopen week meerdere malen te krijgen waren hadden/hebben toch een behoorlijke waarde van 20-25 euro waar je dan weer heel wat andere apps voor kan "kopen".

Het begon volgens mij met die actie waar je bijna 10 dollar aan coins kreeg..
En als je daarmee weer GTA SA kocht waar je weer 2000 coins bij kreeg...
En gezien 100 coins 1 dollar zijn, not bad. Maar dat lopen non-US residents dus mis, tenzei je een fake US account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Nakebod schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:39:
tenzei je een fake US account hebt gehad.
GTA San Andreas heb ik via deze link kunnen kopen met coins:
http://www.amazon.com/gp/...in&useRedirectOnSuccess=1

Dit met de coins uit de eerste actie met gratis coins. Aangezien ik toen 47 coins tekort kwam voor de VAT, heb ik het gelaten voor wat het is. Via bovenstaande link kon ik GTA kopen zonder de VAT te hoeven betalen, waardoor ik voldoende coins had.

Iedereen die de gratis apps met gratis coins al heeft zal ze niet alsnog kunnen krijgen. Dit is 1 van de gratis apps met gratis coins uit de actie van gisteren. http://www.amazon.com/Foo...ref=zg_bs_mobile-apps_f_2

Je zou kunnen proberen via deze link de app aan te schaffen om te zien of je dan wel coins krijgt (let wel, geldt dus alleen voor mensen die de app niet al hebben).

[ Voor 73% gewijzigd door agoNITE op 23-05-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat ik geen 'purchase'-knop zie bij Rock Bandits - Adventure Time, vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
CLB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:47:
Klopt het dat ik geen 'purchase'-knop zie bij Rock Bandits - Adventure Time, vandaag?
Ik weet niet of het alleen vandaag is, maar inderdaad, geographical restrictions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Amazon heeft nu weer een bundel apps volledig gratis, waaronder Plex en Jump desktop. Wel handig om mee te nemen:

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou bundel, bundel... Heb denk al 50 apps / games meegepakt, tientallen euro's

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zjMpwwohprUYnLRad7tyHAj1/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:53
thanks voor de tip!, heb er een paar uitgevist

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Meeste interessante apps heb ik inderdaad ook al. Alleen Sonic 2 even meegepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is trouwens wel veeeeeeeeeeeel meer te vinden dan het linkje van Nivk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bedankt voor de tip!

Veel meer valt ook wel mee toch? Stuk of 30 apps lijkt 't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vreemd, de app geeft er bij mij veel minder, bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Wat je trouwens wel vaak leest is dat updates nogal achterlopen bij amazone.
Heb het zelf ook meegemaakt met swiftkey.

En nu zie ik splashtop hd er tussenstaan die (zover ik weet) allang vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

icecreamfarmer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:00:
Wat je trouwens wel vaak leest is dat updates nogal achterlopen bij amazone.
Heb het zelf ook meegemaakt met swiftkey.

En nu zie ik splashtop hd er tussenstaan die (zover ik weet) allang vervangen is.
Dat klopt inderdaad. Soms lopen ze echt een half jaar achter, maar af en toe helpt het volgens mij ook om te klagen. Ik (en een paar met mij) hebben bijvoorbeeld geklaagd over battery monitor widget pro, en die is nu zo goed als bij, terwijl hij een maandje geleden nog op de versie van juli vorig jaar hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels tel ik er 87...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm jammer dat ze daar geen iPhone apps verkopen. Mijn Galaxy S3 doet 't niet meer sinds vorige week, dus ik heb nu een iPhone gekregen. Hier zitten wel weer leuke dingen bij, maar ik mag alles wat ik al had opnieuw gaan kopen voor iPhone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb weer even flink wat geshopt. Al had ik er een redelijk aantal al.
Al heb ik geen idee wat ik met Essential Anatomy 3 en Oxford Advanced Learner's Dictionary moet :+
Wel jammer dat die 2 apps meer dan de helft van de 100 dollar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544923

gwystyl schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:27:
Hmmm jammer dat ze daar geen iPhone apps verkopen. Mijn Galaxy S3 doet 't niet meer sinds vorige week, dus ik heb nu een iPhone gekregen. Hier zitten wel weer leuke dingen bij, maar ik mag alles wat ik al had opnieuw gaan kopen voor iPhone :(
Logisch ze kunnen niet eens iphone apps verkopen als ze zouden willen.
Pagina: 1 2 3 Laatste