• RofLolPImp1997
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 29-11 21:48
Hallo,

Ik heb een ssd gekocht en hierop windows7 geïnstalleerd. In windows herkent hij mijn samsung hardeschijf nu niet(hier staat alleen muziek op). Vóór de ssd had ik windows op een seagate staan, Die Seagate herkent windows van de ssd wel.
Ik ging ook even windows van de seagate opstarten (die ik voor de ssd als opstartschijf gebruikte), dan moet ik eerst ahci naar ide veranderen want anders krijg ik een bsod. Via het windows van deze schijf herken ik mijn samsung wel weer.
Ik heb op andere forums gelezen dat je dan een harde schijf kunt activeren bij schijfbeheer, maar ik heb geen idee hoe dat moet. In de bios worden wel alle schijven wel herkend. Misschien heeft het iets te maken met dat Ahci of Ide?

Alvast bedankt,

Roflolpimp

• timofp
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:18
Kan je even een screenshot posten van schijfbeheer met de samsung schijf in beeld?

• White Feather
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:16
Heb je je Samsung aan een andere controller hangen dan je Seagate?

Als je Samsung aan een losse controller hangt (ook als zit deze op je moederbord), en je hebt nog geen driver hiervoor geïnstalleerd, dan zie je hem niet.

• Basz0r
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Heb je al een schijfletter toegevoegd aan de harde schijf?

• RofLolPImp1997
http://imageshack.us/photo/my-images/839/tweakers.jpg/

Ik kan bij de samsung niet op openen klikken.
Bij de seagate kan dit wel.
De Samsung harde schijf heeft wel een naam.

[Voor 13% gewijzigd door RofLolPImp1997 op 25-05-2013 12:51]

• warhamstr
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:46
Andere driveletter toewijzen? Sowieso een driveletter geven ;)

[Voor 40% gewijzigd door warhamstr op 25-05-2013 12:55]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• RofLolPImp1997
Ja het werkt!
Allemaal heel erg bedankt!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee