Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers :)
Ik heb helemaal geen problemen maar in 1x start me windows phone achter elkaar op.
Als ik hem oplaad.
Ik krijg dan dit;
HTC Logo - Batterijen dat hij oplaad met vraagteken der in.
Dus zoals bij een iPhone dat je iphone leeg is en je laad hem op alleen staat er bij mij een vraagteken der in.
Na 5 seconden ongeveer stopt hij met dat te laten zien en valt die weer uit en gaat hij weeeer naar het HTC Logo en komt weer die batterij dat hij oplaad met vraagteken.
Heel frappant, weet iemand wat ik moet doen? Resetten? Niks doen? Laten maken?
Alvast bedankt !

Groetjes Thimo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 13:13
Waarschijnlijk is het de HTC 8s die je bedoelt :)

Wat heb je zelf geprobeerd te doen? Probeer eens een soft reset, simkaart eruit halen of een andere lader. Aan de computer hangen kan soms ook wat doen.

Als deze oplossingen niet werken, kun je het (waarschijnlijk) niet zelf en moet je even naar de winkel gaan of terugsturen. Succes!

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry verkeerde titel, ben HTC vergeten mja.
Ik zal het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb dit ook bij mijn Ativ S? Toen ik 'm uit de verpakking haalde en 'm wilde opladen ging de telefoon aan. Ik dacht: "Dat wil ik niet? Eerst opladen dan pas aan". Dus telefoon weer uit, gaat ie gelijk weer aan?! Erg vreemd. Maar ja... alsof ie alleen kan opladen als de phone aan is ofzo...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
NeFoRcE schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:59:
Ik heb dit ook bij mijn Ativ S? Toen ik 'm uit de verpakking haalde en 'm wilde opladen ging de telefoon aan. Ik dacht: "Dat wil ik niet? Eerst opladen dan pas aan". Dus telefoon weer uit, gaat ie gelijk weer aan?! Erg vreemd. Maar ja... alsof ie alleen kan opladen als de phone aan is ofzo...
Het is normaal dat een Windows Phone aan gaat als je hem aan de oplader doet. Voor _Thimo heb ik als tip, laat hem eventjes een dag aan de lader en kijk dan of hij volledig vol is. Kan zijn dat hij niet genoeg stroom heeft om aan te gaan en daarom steeds aan en uit gaat.