Toon posts:

Verbeteringen voor mijn systeem behalve videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al voor 90% zeker besloten dat ik een videokaart wil hebben, maar als er mensen zijn die vinden dat het slim is om m'n systeem op een andere manier op te voeren kunnen ze even kijken. (En omdat ik wel wat visitors wil >:) )
edit:

Zul je dalijk zien dat deze topic ook verplaatst wordt...

Verwijderd

Misschien een grotere monitor? Goed, daar word je systeem dan wel niet sneller van maar het lijkt me zonde om een dure videokaart aan te schaffen als je naar een 14" zit te turen.

Verwijderd

Topicstarter
IDD, MAAR ik heb er een 24" TV naast staan, daar kan ik dan als het goed is ook NFS op spelen. Ik heb al zitten denken aan een vervanging van de monitor, maar als je dat goed wil doen is het zo ongelofelijk DUUR :'(

Verwijderd

Geluidskaart, geheugen, proc. mobo, hd...

Verwijderd

Topicstarter
Eh hallo! DAT zou inderdaad kunnen, als het binnen mijn budget viel (~500 piek)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 15:43 schreef Spaceknarf het volgende:
IDD, MAAR ik heb er een 24" TV naast staan, daar kan ik dan als het goed is ook NFS op spelen. Ik heb al zitten denken aan een vervanging van de monitor, maar als je dat goed wil doen is het zo ongelofelijk DUUR :'(
Da's waar. Maar een Asus V7700 is ook niet bepaald gratis (fl. 500-600 ofzo). Je hebt al een leuke 17" vanaf 800 piek (Philips/Iiyama).

Verwijderd

Topicstarter
Wow het gaat goed met dat siteje op die manier, is nog bijna beter dan mijn andere site (www.audiograbber.nl, nee is geen reclame >:) ) Ik denk dat ik banners ga plaatsen 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 juni 2001 15:49 schreef epplod het volgende:

[..]

Da's waar. Maar een Asus V7700 is ook niet bepaald gratis (fl. 500-600 ofzo). Je hebt al een leuke 17" vanaf 800 piek (Philips/Iiyama).
Volgens pricewatch is deze:
Asus V7700 GeForce2 32MB DeluxeTV
voor 'maar' F499,-

Verwijderd

Topicstarter
Is Hansol goed? 17" voor maar 500 piek valt best mee... :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Monitor, evt ook 7200 rpm schijfje :)

Verwijderd

Topicstarter
'keb expres niet gekozen voor 7200rpm, die ibm 5400rpm schijf is net een week oud :P
Geen zin om voor 25% meer snelheid, 40% meer geld en 50% meer herrie te betalen...

Verwijderd

Topicstarter
Weetjewat, ik denk dat ik beide ga doen. Ik zie hier zojuist de Philips 17" 107P20, die lijkt me uitermate geschikt aan een Asus V7700. Nu nog mijn ouders overtuigen...
/me denkt dat zijn ouders sterk tegen zullen zijn :(

Verwijderd

Ik heb zelf de Hansol 710A (pricewatch 490,-). Ondanks dat het beeld niet helemaal 'vierkant' krijg (hoe ik ook pruts met OSD, ik hou een beetje trapezium-effect erin) ben ik best tevreden (1152x864 bij 32bit draait moeiteloos). Maar, ga liever voor de Philips 107S (600 piek). Vriend van me heeft 'm en hij ziet er gewoon beter uit (qua geometrie en helderheid).

offtopic:
ben trouwens van plan binnenkort 19" Philips aan te schaffen. zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/154719.
Pagina: 1