Sinds ik weer skype ben gaan gebruiken een aantal weken geleden heb ik continu last van gesprekken die weg vallen, de ene keer om het half uur a drie kwartier maar soms ook om de 5min. Hierdoor kan ik eigenlijk geen gesprekken meer voeren, aangezien de mensen van skype niet er behulpzaam zijn (lees, ze komen niet verder dan zeggen je Windows te updaten, UPNP in skype aan/uit zetten en de poorten veranden) heb ik besloten hier maar een topic aan te maken.
Wat is het probleem precies
Wanneer ik aan het bellen ben, maakt niet uit met wie of waar naar toe valt me gesprek zonder enige rede weg, vervolgens word er opnieuw verbinding gemaakt en doet skype het weer voor even. Overige verbindingen hebben nergens last van, dus me internet verbindinge blijft gewoon functioneren. Ik heb tevens een laptop naast me staan die nergens last van heeft.
Wat heb ik geprobeerd
Wat is het probleem precies
Wanneer ik aan het bellen ben, maakt niet uit met wie of waar naar toe valt me gesprek zonder enige rede weg, vervolgens word er opnieuw verbinding gemaakt en doet skype het weer voor even. Overige verbindingen hebben nergens last van, dus me internet verbindinge blijft gewoon functioneren. Ik heb tevens een laptop naast me staan die nergens last van heeft.
Wat heb ik geprobeerd
- Alle drivers geupdate
- Andere netwerk poort
- Andere netwerk kabels
- Skype verwijderd, register gecleaned, skype opnieuw geinstalleerd
- Windows 7 geprobeerd, zelfde resultaat
- Asus P8P67 Evo
- Intel Core i7 2600k
- 16 GB Kingston HyperX Genesis 1600Mhz geheugen
- Curcial M4 256GB
- Asus Xonar Essence STX
- Asus EAH6970
- Windows 8 Pro NL
[ Voor 6% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 25-05-2013 00:01 . Reden: pastebin bijgevoegd ]
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie