Na het connecten van een Samsung met android 4.1 ben ik mijn BD-ROM kwijt van Matshita.
Ik kan de drive zien in de Device Manager
Ik kan de drive zien in het Disk Managment panel
Ik kan de drive accessen via windows explorer, MAAR daar zie ik dat de E:\ drive als removable media staat gemapd.
Wat heb ik tot nu toe gedaan:
De drive volledig via Device Manager uninstalled. - geen verandering
De drive hermapt naar Z: daar wordt hij weer herkend maar de drive mapt zichzelf niet. Ik kan hem alleen manueel benaderen. Dan gaat de drive open ondanks dat er een muziek cd inzit.
Ik heb geprobeerd om de drive via CDDI repair terug op de kaart te brengen.
Enigste probleem is dat de telefoon niet van mij was die ik geconecteerd heb en deze dan ook niet kan heraansluiten en de removable media drive kan hermappen.
Iemand een idee hoe ik verder kan nu?
Ik kan de drive zien in de Device Manager
Ik kan de drive zien in het Disk Managment panel
Ik kan de drive accessen via windows explorer, MAAR daar zie ik dat de E:\ drive als removable media staat gemapd.
Wat heb ik tot nu toe gedaan:
De drive volledig via Device Manager uninstalled. - geen verandering
De drive hermapt naar Z: daar wordt hij weer herkend maar de drive mapt zichzelf niet. Ik kan hem alleen manueel benaderen. Dan gaat de drive open ondanks dat er een muziek cd inzit.
Ik heb geprobeerd om de drive via CDDI repair terug op de kaart te brengen.
Enigste probleem is dat de telefoon niet van mij was die ik geconecteerd heb en deze dan ook niet kan heraansluiten en de removable media drive kan hermappen.
Iemand een idee hoe ik verder kan nu?
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?