Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude versterker heeft het begeven en ik wil nu een 'goedkope' nieuwe receiver aanschaffen.

nu heb ik zelf al het 1 en het ander opgezocht en kwam uit bij de Pioneer VSX-827(270 euro) en de YAMAHA RX-V473 (HTR-4065). Nu is mijn vraag welke is volgens jullie de betere. en zijn er nog andere merken/modellen die jullie zouden aanraden voor deze prijsklasse.

over de pioneer vind ik heel weinig informatie. nu ziet het er op papier wel een hele mooie receiver uit...
Yamaha heb ik veel goeds gelezen, maar er is nu een nieuw model op de markt de V475 maar die is duurder.
ik zou natuurlijk ook voor de goedkopere maar nieuwe versie v375 kunnen gaan. wat denken jullie.

Eisen
-goed geluid
-min 5.1 surround
-min 4 hmdi aansluitingen
-min 1 analoge port
-goede kwaliteit

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Volgens mij mis je echt een hele rits aan eisen. Kijk daar eerst even naar.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:45:
Volgens mij mis je echt een hele rits aan eisen. Kijk daar eerst even naar.
dankje voor de snelle reply.
Voor mij zijn dit de belangrijkste eisen ik maar natuurlijk zijn volgend opties ook mooi meegenomen:

DLNA
YPAO
airplay en dlna
7.1 ipv 5.1 voor latere update
USB ingang
ondersteuning voor 4K en 3D
gemak in gebruik
en een mooi design is ook altijd mooi megenomen

maar dat wil niet zeggen dat indien deze niet aanwezig zijn de receiver automatisch afvalt.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:53
TX-NR414 (zilver) voor 186€ bij hificorner. Denk dat je niet qua prijs/kwaliteit niet beter kan zitten. http://hificorner.nl/tx-nr414-5443.html en dan gaat er nog 25% af door code : HIFIDEALS25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:49

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud >> cea

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke nog eens samengevat ofwel de Yamaha rx-v475 ofwel de Denon AVR-2113 of de nieuwe AVR-X1000...

Dank bij voorbaat, ik weet er echt geen weg meer mee.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 20:04 . Reden: update ]

Pagina: 1