Beste tweakers,
Ik heb al een tijdje mee gelezen in het aankoopadvies forum, Maar er is geen topic dat me helemaal verder helpt.
Ik ga voor mijn moeder een tablet kopen, Ze komt van een ipod touch 1g dus bijna alles zal een goede vooruitgang zijn. Echter wil ik wel iets kopen waar ze even voorruit mee kan het moet dus minimaal 2 jaar goed werken.
Eisen
- Goedwerkende tablet
- Het budget is Maximaal € 250, Maar hoe lager hoe beter.
- Gaat gebruikt worden voor alledaags gebruik ( mailen, browsen, apps downloaden, youtube, uitzending gemist )
Op dit moment neig ik het meest naar de nexus 7 omdat ik het idee heb dat dit de beste 7 inch tablet is voor een redelijke prijs.
pricewatch: Google Nexus 7 8GB Zwart
+ Goed scherm
+ Quad core
- matige camera
Echter zijn er een stuk meer modellen ik heb ook bekeken:
Acer Iconia tab b1
pricewatch: Acer Iconia Tab B1 8GB Zwart
+ goedkoop
+ Goed voor zijn prijs volgens reviews
- Maar 1 gb voor apps, Is het mogelijk om de apps op een sd kaart te zetten en is dit ingewikkeld?
- Geen camera, dus video bellen niet mogelijk
yarvik tab 07-200 zenta
pricewatch: Yarvik TAB07-200 Xenta Zwart
+goedkoop
Asus phone pad
pricewatch: Asus FonePad 16GB + camera Grijs
+ 3G , Kan er ook mee gebelt worden?
- Duurder dan de nexus voor vrijwel hetzelfde
Verschillen
In hoeverre gaat mijn moeder het merken als ik één van de goedkopere tablets kies, In de winkel draait alles soepel maar ik kan me voorstellen als er wat zwaardere apps op staan dat het allemaal wat trager wordt?
Welke tablet zouden jullie mij aanraden, En zijn er nog goede alternatieven op de markt die ik heb gemist?
Bij voorbaat dank
Ik heb al een tijdje mee gelezen in het aankoopadvies forum, Maar er is geen topic dat me helemaal verder helpt.
Ik ga voor mijn moeder een tablet kopen, Ze komt van een ipod touch 1g dus bijna alles zal een goede vooruitgang zijn. Echter wil ik wel iets kopen waar ze even voorruit mee kan het moet dus minimaal 2 jaar goed werken.
Eisen
- Goedwerkende tablet
- Het budget is Maximaal € 250, Maar hoe lager hoe beter.
- Gaat gebruikt worden voor alledaags gebruik ( mailen, browsen, apps downloaden, youtube, uitzending gemist )
Op dit moment neig ik het meest naar de nexus 7 omdat ik het idee heb dat dit de beste 7 inch tablet is voor een redelijke prijs.
pricewatch: Google Nexus 7 8GB Zwart
+ Goed scherm
+ Quad core
- matige camera
Echter zijn er een stuk meer modellen ik heb ook bekeken:
Acer Iconia tab b1
pricewatch: Acer Iconia Tab B1 8GB Zwart
+ goedkoop
+ Goed voor zijn prijs volgens reviews
- Maar 1 gb voor apps, Is het mogelijk om de apps op een sd kaart te zetten en is dit ingewikkeld?
- Geen camera, dus video bellen niet mogelijk
yarvik tab 07-200 zenta
pricewatch: Yarvik TAB07-200 Xenta Zwart
+goedkoop
Asus phone pad
pricewatch: Asus FonePad 16GB + camera Grijs
+ 3G , Kan er ook mee gebelt worden?
- Duurder dan de nexus voor vrijwel hetzelfde
Verschillen
In hoeverre gaat mijn moeder het merken als ik één van de goedkopere tablets kies, In de winkel draait alles soepel maar ik kan me voorstellen als er wat zwaardere apps op staan dat het allemaal wat trager wordt?
Welke tablet zouden jullie mij aanraden, En zijn er nog goede alternatieven op de markt die ik heb gemist?
Bij voorbaat dank