Ccleaner en Chrome cookies en geschiedenis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Ccleaner ruimt iniet alles goed op bij mij. Na het starten van Ccleaner en controle wat hij moet verwijderen staat bij Google Chrome dat alles verwijderdt moet worden, echter als je schoonmaakt met Ccleaner en Chrome start blijkt er toch ergens cookies of geschiedenis te staan, aangezien indien je in de adresbalk van Chrome iets typt er een lijst verschijnt wat je reeds bezocht hebt.

De vraag is waarom Ccleaner de geschiedenis niet goed verwijdert van Google Chrome. Chrome.exe draait op het moment van draaien van ccleaner niet.
Chrome versie is:Versie 27.0.1453.94
Ccleaner versie is 4.01.4093

Meestal draai ik Ccleaner met de /AUTO optie maar dat veranderd er niets aan.

monta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Je bent niet de enige zo te zien: https://www.google.nl/sea...official&client=firefox-a
Echt een duidelijke oplossing kom ik zo niet tegen, los van het zorgen dat alle chrome processen goed gekilled zijn..

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaat google deze informatie niet op aan de hand van je account waarmee je bent ingelogd? Dat zou verklaren waarom je nog steeds bezochte sites te zien krijg ondanks dat je je lokale schijf hebt gecleaned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Volgens mij wordt dat inderdaad online gesynced.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Online opslaan gebeurd volgens mij alleen als je inlogd en dat doe ik niet.

monta