Toon posts:

pc geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
beste tweaker ik heb een vraaag ik heb een pc gekeren maar als ik heb opstart hoor ik de fans draien en de hardeschijf maar ik heb krijg geen beeld weten jullie wat ik het beste kan doen / vervangen

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
En wat heb je zelf al getest/gedaan?

Deze eerst doornemen voordat je een topic post: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Verwijderd

Topicstarter
ja das is heel intersant maar als ik mijn pc aanzet krijg ik geen beeld helemaal niet noeens de bios ik zijg aleen te zien geen signal

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-02 12:31
Ook dat wordt naar mijn weten uitgelegd in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Lees het nou maar even door! :)

Verwijderd

Topicstarter
nou ik kan het niet vinden onder wel kopje stat het dan ??

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-02 17:18

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:24:
nou ik kan het niet vinden onder wel kopje stat het dan ??
zon beetje allemaal.

lees eens goed en je ziet waar je allemaal rekening mee moet houden en wat er allemaal mis kan gaan per component.
je moet dus componenten uitwisselen.

een beetje meer eigen inzet mag ook wel ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als ik niet in mijn pc kan komen kan ik niks doen met driver bios en al dat anderen

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-02 19:01
Dan pakt men de slijptol, hamer of ander grof gereedschap. Met een beetje geweld gaat alles open, of gewoon de schroevendraaier. Of ben je bang voor die behuizing en het gereedschap om het open te maken?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 23:37
De hardware kan je wel gewoon vervangen, daar hoef je de PC niet aan voor te hebben natuurlijk. Swap even wat kabels/videokaart/scherm enzo.

offtopic: kan je aub wat aan je grammatica/spelling doen. Beetje pijnlijk om te lezen soms ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Basekid op 24-05-2013 11:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan me pc wel openkrijgen hoor maar ik bedoel nmet kan er niet in omdat ik geen beeld krijg hoe kom ik in de bios dan

• Justin013
Dan ga je eerst na welk onderdeel weigert. Het staat allemaal bij de FAQ bovenaan het topicoverzicht, de bovenste topics. Lees ze eens door, doorloop het stappenplan. Kom daarna terug met je bevindingen.

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:37:
ik kan me pc wel openkrijgen hoor maar ik bedoel nmet kan er niet in omdat ik geen beeld krijg hoe kom ik in de bios dan
ja een motor in een auto kun je ook pas repareren als ie aan gaat :P

Verwijderd

Topicstarter
ja als hij aanstaat krijg ik net zoveel beeld als hij uit staat

• Justin013
Topic van het jaar. Nu al. Wat heb je nu geprobeert, want dit is als schreeuwen van "ik druk op mijn knoppen maar hij doet niks!" EN dan verder zelf niks onderzoeken..

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:59:
ja als hij aanstaat krijg ik net zoveel beeld als hij uit staat
...

mijn punt was dat als je er niet in komt, het spul gewoon niet goed werkt. kast los trekken dus en kijken of alles nog wel goed is qua hardware. daar heb je geen enkel beeld voor nodig.

dus pak een schroevendraaier en toon wat meer intresse.

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe vidokaard in gedaan en een nieuwe procecor en een nieuwe hardeschijf maar niks helpt en het beeldscherm doet het wel op me laptop dus snap er niks meer van de spanning heb ik door gemeten en ook gewoon normaal dus

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:03:
nieuwe vidokaard in gedaan en een nieuwe procecor en een nieuwe hardeschijf maar niks helpt en het beeldscherm doet het wel op me laptop dus snap er niks meer van de spanning heb ik door gemeten en ook gewoon normaal dus
dan controlleer je je ram, moederbord en voeding.
je moet ook zeker zijn dat dat de componenten zijn die kapot zijn, dus die even testen in een andere pc.

welke hardware had je en heb je er nu bij in gedrukt?

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:09
Gooi dit alsjeblieft dicht. We zijn geen vragenbank. We willen niet dat je 100 pagina's tekst door leest maar dat je er even zelf wat tijd in steekt (uurtje?) en de troubleshooters door leest.
Anders kunnen wij ook alleen maar dingen herhalen uit de troubleshooter.

Daarnaast zijn je antwoorden ronduit bot.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 09:44
Justin013 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:32:
Dan pakt men de slijptol, hamer of ander grof gereedschap. Met een beetje geweld gaat alles open, of gewoon de schroevendraaier. Of ben je bang voor die behuizing en het gereedschap om het open te maken?
Mee eens! >:) Heb weer gelachen voor vandaag d:)b

Zonder troubleshooting kunnen we geen advies geven :w

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-02 08:32

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:03:
Sorry hoor maar eigen inzet is ver te zoeken, van mijn part mag dit topic dan ook gewoon dicht.
( let ook eens op je taalgebruik, gooi er desnoods een spellingscontrole overheen )

Daarnaast is het niet de bedoeling om twee topics te openen voor één probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door InFamous op 24-05-2013 12:13 ]

Formerly known as Ragdoll

• Fordox

Fordox

00101010

Policy: Alle regels die op het forum gelden
Wat voor de een basiskennis is, is voor de ander compleet nieuw. Kom je wel iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de moderator gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt mbv een topicreport of een topic in Schop een Modje als het erg dringend is. Moderators kunnen dan ingrijpen. Als je zelf commentaar geeft, resulteert dat alleen maar in verdere escalatie. Doe dat dus niet.
;)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 17:12

Bolletje

Moderator Harde Waren
De eigen inzet ontbreekt hier volledig. Daarom gaat het topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.