Toon posts:

2 vidokaarten in 1 pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb en agp geforce kaart zonder tv out en een pci videokaart met pci kan ik deze er gewoon bij drukken en alleen de tv out gebruiken

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

ik neem aan dat je een pci videokaart met tv-out bedoeld??
dat kan ja

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Ik meen me te herinneren, dat je alleen maar twee identieke videokaarten kunt gebruiken. Maar als iemand iets anders beweert geef ik me gelijk gewonnen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 04 juni 2001 15:28 schreef de_GeBo het volgende:
Ik meen me te herinneren, dat je alleen maar twee identieke videokaarten kunt gebruiken. Maar als iemand iets anders beweert geef ik me gelijk gewonnen.
Geef je dan maar gewonnen, want 2 identieke hoeft niet.
Hoe wil je anders 2 identieke AGP kaarten in 1 pc gebruiken :?
Dat past niet he :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:32

LopeZ

Too much is never enough

Geef je maar gewonnen :P

Zit nu zelf met een tnt2 en een renditionv2100 4mb ding, dus het kan makkelijk. Windows "ziet" zelf dat er 2 videokaarten inzitten.
Je moet alleen wel ff kijken in je bios of er ergens staat iets van first initialate(hoe schrijf je dat?): agp, en niet pci.

Succes :)

/edit Shit, Nick was me voor ;)

Verwijderd

Okee, ik geef me gewonnen :'(

Verwijderd

Het kan, 2 videokaarten, maar je moet wel hard rommelen in je windhoos, vervelende instellingen.

Het kan zeker met 2 verschillende kaarten, want een mobo met 2 agp bestaat nog niet.

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Op maandag 04 juni 2001 15:56 schreef algabra het volgende:
Het kan, 2 videokaarten, maar je moet wel hard rommelen in je windhoos, vervelende instellingen.
Rommelen?? niks rommelen.. gewoon erinproppen en het werkt. Kijk maar naar mijn configuratie. Ik heb er 2 monitoren aan hangen *D . Tis ook mogelijk om er 1tje aan te hangen met BNC/D15 aansluiting.. dan kun je switchen (iets minder makkelijk maar het is een oplossing)
Pagina: 1