ik heb en agp geforce kaart zonder tv out en een pci videokaart met pci kan ik deze er gewoon bij drukken en alleen de tv out gebruiken
ik neem aan dat je een pci videokaart met tv-out bedoeld??
dat kan ja
dat kan ja
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
Ik meen me te herinneren, dat je alleen maar twee identieke videokaarten kunt gebruiken. Maar als iemand iets anders beweert geef ik me gelijk gewonnen.
Geef je dan maar gewonnen, want 2 identieke hoeft niet.Op maandag 04 juni 2001 15:28 schreef de_GeBo het volgende:
Ik meen me te herinneren, dat je alleen maar twee identieke videokaarten kunt gebruiken. Maar als iemand iets anders beweert geef ik me gelijk gewonnen.
Hoe wil je anders 2 identieke AGP kaarten in 1 pc gebruiken
Dat past niet he
Geef je maar gewonnen
Zit nu zelf met een tnt2 en een renditionv2100 4mb ding, dus het kan makkelijk. Windows "ziet" zelf dat er 2 videokaarten inzitten.
Je moet alleen wel ff kijken in je bios of er ergens staat iets van first initialate(hoe schrijf je dat?): agp, en niet pci.
Succes
/edit Shit, Nick was me voor
Zit nu zelf met een tnt2 en een renditionv2100 4mb ding, dus het kan makkelijk. Windows "ziet" zelf dat er 2 videokaarten inzitten.
Je moet alleen wel ff kijken in je bios of er ergens staat iets van first initialate(hoe schrijf je dat?): agp, en niet pci.
Succes
/edit Shit, Nick was me voor
Verwijderd
Het kan, 2 videokaarten, maar je moet wel hard rommelen in je windhoos, vervelende instellingen.
Het kan zeker met 2 verschillende kaarten, want een mobo met 2 agp bestaat nog niet.
Het kan zeker met 2 verschillende kaarten, want een mobo met 2 agp bestaat nog niet.
Rommelen?? niks rommelen.. gewoon erinproppen en het werkt. Kijk maar naar mijn configuratie. Ik heb er 2 monitoren aan hangenOp maandag 04 juni 2001 15:56 schreef algabra het volgende:
Het kan, 2 videokaarten, maar je moet wel hard rommelen in je windhoos, vervelende instellingen.
Pagina: 1