Hallo Tweakers,
ik ben op zoek naar een nieuwe laptop , het budget ligt rond de 800 euro. De volgende programma;s wil ik soepel kunnen draaien/gebruiken:
Autocad 2013
Photoshop met bewerken van RAW foto's
3d films afspelen via HDMI op een 3Dtv met dolby DTS geluid,
Verder wil ik een 17 inch omdat ik er zonder beeldscherm mee in autocad wil kunnen werken
De Acer Aspire V3-771G-73638G1TMaii lijkt me bijvoorbeeld wel iets, maar hoor hier en daar wel eens negatieve reacties over dit merk.
Zou de Asus ASUS N76VZ-V2G-T1241H een betere keuze zijn?
in de best buy guide wordt veel gesproken over Lenovo waarin is deze dan voordeliger in? De Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH is bijvoorbeeld 15,6 inch en maar een i5 processor waarin steekt deze er dan bovenuit?
wat zouden jullie adviseren?
Groetjes Martijn
(aangepast een aantal mogelijkheden toegevoegd)
ik ben op zoek naar een nieuwe laptop , het budget ligt rond de 800 euro. De volgende programma;s wil ik soepel kunnen draaien/gebruiken:
Autocad 2013
Photoshop met bewerken van RAW foto's
3d films afspelen via HDMI op een 3Dtv met dolby DTS geluid,
Verder wil ik een 17 inch omdat ik er zonder beeldscherm mee in autocad wil kunnen werken
De Acer Aspire V3-771G-73638G1TMaii lijkt me bijvoorbeeld wel iets, maar hoor hier en daar wel eens negatieve reacties over dit merk.
Zou de Asus ASUS N76VZ-V2G-T1241H een betere keuze zijn?
in de best buy guide wordt veel gesproken over Lenovo waarin is deze dan voordeliger in? De Lenovo IdeaPad Y500-MBG2AMH is bijvoorbeeld 15,6 inch en maar een i5 processor waarin steekt deze er dan bovenuit?
wat zouden jullie adviseren?
Groetjes Martijn
(aangepast een aantal mogelijkheden toegevoegd)
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 10:23 ]