Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Volgende stap

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb al enige ervaring met het maken van websites, en wil dit graag verder uitbreiden.
De talen die ik zijn: HTML en CSS.

Wat is het beste hoe ik nu verder ga?
Is het makkelijker om te beginnen met Java en dan php, of moet ik eerst een cms programma kunnen toevoegen?

Wat is het beste om te doen?

Bedankt,
Jeffrey

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:11

Onbekend

...

Een volgende stap is natuurlijk JavaScript.
Daarna een website dynamisch laten opbouwen m.b.v. php, en daarna Ajax.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus het beste kan ik nu gewoon gaan bewegen met Javascript dan php en dan Ajax(nooit van gehoord, zal niet veel goeds zijn :P )

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En Java kan op zich wel, maar als je je wilt richten op web niet de meest voor de hand liggende keuze eigenlijk. PHP en JS zijn dan een stuk zinniger, maar ligt er een beetje aan welke kant je op wilt. PHP is serverside, JS is voornamelijk clientside

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wil de opleiding Webdesigner gaan volgen dus het scripten van een website wil ik graag.
Maar ik kreeg te horen dat het makkelijker was om eerst JavaScript te doen en daarna pas Php, omdat php dan makkelijker te begrijpen was ofzo.

Ik wil vooral zelf websites maken dus weet niet of JavaScript dan nog een goede mogelijkheid is?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Welke programmeertaal moet ik leren?
Waar hoort mijn topic?

Dit hoort niet in WEB en verder met een beetje eigen inzet kun je prima je eigen richting bepalen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.