Toon posts:

Athlon Classic of Thunderbird

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Welke moet ik nu over 1,5 - 2 maanden gaan halen? Zou iemand me eens kunnen helpen hoe de
Tbird het doet tegenover de Athlon classic op:

-oc'en
-prestaties
-prijs (is die lager dan de huidige athlon's of zal de Tbird duurder worden??)

En wanneer komen de nieuwe mobo's voor deze socket a cpu's (en met DDR) en hoeveel zullen er gemaakt worden van de Tbird?
EN hoeveel zal dat DDR geheugen eigenlijk gaan kosten en wat zijn eigenlijk de voordelen?

Bedankt, want ik zie door die fabriek in Dresden het bos niet meer...................
Kobuz

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

De Thunderbird zou in eerst instantie goedkoper worden, maar dat wordt volgens mij niet zo.

En ja overklokken zal minder makkelijk gaan bij de Athlon classic, want daar dan je een GFD op prikken en je multeplier opschroeven. Bij de Thunderbird en Duron is de multleplier gelocked :((waarschijnelijk zal deze toch geoverride kunne worden).

Er zijn al moederborden voor de Thunderbird en Duron maar, zijn nog nergens te vinden(moeten nog verscheept worden in grote mate). En de DDR chipset zou in het 4de kwarttaal van dit jaar uitkomen, maar ik zag gisteren/vandaag al een moederbord met een DDR chipset :D, alleen de vraag is of deze moederbord binnenkort te verkrijgen is, en of hij betrouwbaar is(ALI chipsets hebben geen goede naam).

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Als je een Thunderbird gaat halen doe het dan nu.
Via pricewatch.com kun je een aantal bedrijven vinden waarbij je SLOT A Thunderbirds kunt bestellen, en daar kun je gewoon een goldfinger op prikken, schijnt het.
En dan ben je ook het goedkoopst uit met moederborden, neem een K7Vtje ofzo.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 08:46

admiral866

The King Personality Disorder

Ja oke, maar er was toch iets dat een slot-a tbird niet echt goed meer wou hoger dan 800 mhz??

Verwijderd

Slot-A core is hetzelfde als de Socket-A core dus dat maakt niks uit.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, laten we hier vanuit gaan:

ik ga mijn pc voor 1500 ballen upgraden

En ik wil tot 1Ghz komen

Wat raden jullie dan aan (en trouwens, hoe duur gaan de Tbirds en het nieuwe DDR ram worden?)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

De nieuwe Thunderbird gaan even duu/goedkoop ;) worden als de oude Athlons, er wodrt zelfs gezegd dat ze goedkoper worden. Ze worden in elk gevak neit duurder >:)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
SWEET!!!!!!! Ik was toch maar van plan om over 7-9 weekjes alles te upgraden, dan is misschien DDR Ram ook al een feit voor de consument............. weet iemand al prijzen van DDR???

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
Welke moet ik nu over 1,5 - 2 maanden gaan halen?
Je mag al blij zijn als je nog een Athlon Classic kan krijgen tegen die tijd. Tenminste niet onder de 800MHz schat ik zo.

Je wilt de 1GHz halen? Koop dat een 900MHz van 1 van beiden.. moet niet zo moeilijk zijn :)
Pagina: 1