Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Feature, omdat het geen nut heeft. Gesloten topics zakken weg, als dat gebeurt dan valt het niet meer op dat er een TR is ingediend. (Bij open topics overigens ook niet
)
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 23-05-2013 19:27 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat laatste is een andere discussie. Zag hem toevallig laatst voorbij schieten 
Maar goed, bug zou ook nog kunnen...want ik meen dat het in GoT 6 wel kon namelijk
Maar goed, bug zou ook nog kunnen...want ik meen dat het in GoT 6 wel kon namelijk
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Is volgens mij al eerder een topic over geweest in LD voor Crew. Volgens mij is dat feature. Grote kans dat we een TR bij een gesloten topic ook niet opmerken trouwens. Ten eerste zakken die topic vrij snel weg en daarbij worden de TR's niet altijd op afgehandeld gezet als het topic gesloten wordt (hoeft ook niet, want als het topic gesloten is ziet de gebruiker het handje toch niet meer
). En in 99% van de gevallen geldt gesloten == afgehandeld.
Ik denk dat je het beste de mod dis het slotje heeft gezet even een DM kunt sturen als je zoiets tegen komt.
Ik denk dat je het beste de mod dis het slotje heeft gezet even een DM kunt sturen als je zoiets tegen komt.
Ik ben het eens met Rupie; DM'en is makkelijker. Gesloten topics met TR's springen niet direct in het oog waardoor ze niet vlug (of zelfs helemaal niet) verwerkt zullen worden
Als een topic gesloten is maar nog een openstaande TR heeft zal ik daar 9 van de 10 keer geen aandacht meer aan schenken. Ook al markeer ik zelf standaard alle TR's wel als afgehandeld bij een slotje.
Ik zou in dit soort situaties ook gewoon DM'en. Zo vaak zal zoiets niet voorkomen lijkt me
Ik zou in dit soort situaties ook gewoon DM'en. Zo vaak zal zoiets niet voorkomen lijkt me
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Pagina: 1