Informatie over verkoper xJoanna

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuskermalt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 19:05
Is er iemand die mij informatie kan verschaffen van een verkoper. Heb zaterdag een telefoon gekocht bij degene en graag zou ik willen weten of iemand hier ook zaken mee heeft gedaan. Ik zie 4 advertenties en verder geen feedback of iets dergelijks. Ik ga er dus vanuit dat de andere 3 wel goed zijn gegaan. Is er iemand die met deze verkoper contact heeft gehad bijvoorbeeld per mail of daar iets heeft opgehaald?

Degene heeft al sinds gisteravond niet meer gereageerd op mijn berichten en de telefoon zou dinsdagochtend zijn verstuurd maar ik heb nog niets binnen en heb ook nog geen Track and Trace.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 21:21
Stomme vraag,

Waarom vraag je geen informatie VOOR dat je wat besteld/geld stuurd? Ik weet niet hoeveel je heb betaald. Maar ik zou daar altijd naar vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuskermalt
Omdat ik de mensen op tweakers goed tot redelijk goed vertrouw en nog nooit probleemen heb gehad en het zag er betrouwbaar uit. In het begin was de communicatie ook goed. Alleen sinds gisteren hoor ik niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 13:57
Geen feedback betekend niet dat alles goed is gegaan, 3 goede feedback zou kunnen maar is ook niet veel..Als iemand 4 advertenties heeft geplaatst betekend dat niet dat er 4 x iets via Tweakers is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuskermalt
Ah ok duidelijk maar is er meer info te vinden. Kan een moderator aan een e-mail komen bijvoorbeeld, zodat ik een mail kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je hebt 1 dag nog niks gehoord. Niet iedereen die hier een account heeft zit direct 24/7 z'n inbox in de gaten te houden..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuskermalt
Van het weekend heb ik ook niets gehoord het pakketje zou dinsdag verstuurd zijn maar heb nog niets binnen en ook nog geen track and trace. Probeer alleen wat meer info te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Volgens haar myReact is ze vanmiddag nog op t.net geweest. Haar emailadres staat ook gewoon in haar profiel? xJoanna

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Tuskermalt schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:06:
Omdat ik de mensen op tweakers goed tot redelijk goed vertrouw en nog nooit probleemen heb gehad en het zag er betrouwbaar uit. In het begin was de communicatie ook goed. Alleen sinds gisteren hoor ik niets meer.
Mensen tweakers op tweakers ja.. maar iemand met 0 posts (status feut) en geregistreerd sinds 1 mei (waarschijnlijk alleen voor aan add) kan ik geen tweaker noemen.

Bij de 'specs' van dit account heb ik geen goed gevoel..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuskermalt
Bastien schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:46:
Volgens haar myReact is ze vanmiddag nog op t.net geweest. Haar emailadres staat ook gewoon in haar profiel? xJoanna
Bedankt kon dat dus niet helemaal vinden. Ga gelijk een mailtje sturen.
Pagina: 1