Ik wil DVD vanaf mijn computer kijken op mn TV..en nu zag ik een kabeltje met aan de ene kant S-Video + geluidsstekkertje en aan de andere kant RGB-scart. Ik heb een GeForce 2 MX en zo'n philips tv'tje...klein formaat. Kan ik dit kabeltje gebruiken en zo ja, welke Detonator moet ik hebben voor de beste kwaliteit op de TV?
Verwijderd
Een moderne TV met scart kan zowel video, S-video als RGB aan dus als je TV-out op je videokaart hebt dan moet dat wel lukken.
Misschien moet je ook nog een kabel voor het geluid hebben maar dat kan je beter via je stereo doen.
Als je geen TV out hebt dan kan je altijd kijken voor een MPEGdecoder kaartje (PCI) maar voor die prijs heb je ook bijna wel een GF2MX met TV-out.
De beeldkwaliteit is erg verschillend per kaart maar ik neem aan dat een GF2 toch wel een fatsoenlijke TV-Out kwaliteit heeft?
Misschien moet je ook nog een kabel voor het geluid hebben maar dat kan je beter via je stereo doen.
Als je geen TV out hebt dan kan je altijd kijken voor een MPEGdecoder kaartje (PCI) maar voor die prijs heb je ook bijna wel een GF2MX met TV-out.
De beeldkwaliteit is erg verschillend per kaart maar ik neem aan dat een GF2 toch wel een fatsoenlijke TV-Out kwaliteit heeft?
Ja zelfs beter als de radeon vivo... de hercules gts 64 die ik had was stuk helderderOp maandag 04 juni 2001 20:02 schreef 777bas777 het volgende:
Verwijderd
Inderdaad dat kan. Je kan in de winkel een stel svhs stekker-stekker kabel.
En een convertor stekker met cinch bus, video, geluid links en rechts en een svhs stekker er aan.
Je video plank moet natuurlijk wel zo'n svhs aansluiting hebben die met kabel op convertor stekker aansluiten in de beeld config dual display instellen.
Heb zelf ook zo'n kabel en geforce 2mx kaart met tv uitgang WERKT PERFECT!!!
En een convertor stekker met cinch bus, video, geluid links en rechts en een svhs stekker er aan.
Je video plank moet natuurlijk wel zo'n svhs aansluiting hebben die met kabel op convertor stekker aansluiten in de beeld config dual display instellen.
Heb zelf ook zo'n kabel en geforce 2mx kaart met tv uitgang WERKT PERFECT!!!
JA heb ik ook werkt perfecto..... heb alleen geen geluid, want comp staat toch dicht bij me tv in de buurt. Ik heb een Asus v7700 deluxe
Pagina: 1