Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor Revit 2014

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een niet al te dure laptop puur voor Revit 2014. Mijn budget ligt zo rond de €500.

Is er een beetje betrouwbare laptop beschikbaar die hier aan voldoet?

Aadrem

link systeemeisen Revit 2014: http://usa.autodesk.com/a...5&linkID=9243099#section4

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:16
Heb je zelf ook wat gevonden?

Hier kunnen we eigenlijk vrij weinig mee. Is het de bedoeling dat hij mee gaat naar werk/school?
Hoe groot mag het zijn? (13.3'', 15.6'', 17.3'')
Hoe zwaar mag het zijn.

Als je in de prijswatch zoekt naar laptop tot 500 euro en je kijkt dan bij de duurste, dan zul je het daar denk ik mee moeten doen. Ze zullen het programma best draaien, maar hoe goed? Geen idee.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Onder de 500 euro een laptop om revit redelijk te draaien is er niet. Onder de 500 euro is allemaal met intel hd en dat wil je echt niet gebruiken voor revit. Het werkt wel maar je gaat je echt super ergeren aan het feit dat het opbouwe/in-uitzoomen en aanpassen van views echt mega langzaam gaan zonder dedicated gfx kaart.

Je zou kunnen gaat voor de Dell inspiron 17r se, die is iets duurder maar die draait Revit gewoon goed.
De asus r700, pricewatch: Asus R700 Series R700VJ-TY171H zal het ook wel kunnen maar echt lager qua gfx moet je niet gaan.

ps.Als je budget echt max. 500 euro is zou ik een bij de tweedehands laptops gaan kijken in de V&A, daar staan heel vaak mooie laptops voor weinig geld.

[ Voor 10% gewijzigd door Ernemmer op 24-05-2013 13:51 ]

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
hmm ik geef fable compleet gelijk, een lagere GPU dan een GT635M moet je niet nemen, die is eigenlijk al super zwak. Ik heb zelf een 15'' laptop van BTO met een HD7970M en die heeft al moeite met complexe modellen. Gelukkig is hij wel extreem snel bij het renderen van modellen :)

wil je écht professioneel, dan moet je jouw budget echt iets bijstellen..

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

Verwijderd

De Intel HD 4000 van een Core i7 komt wel in de buurt van een GT 635m maar dat schiet nogsteeds niet echt op voor 3D nee ;)

En de AMD 7970M is geloof ook niet echt een profi 3Dkaart, nVidia heeft betere support (dat is tenminste wat de ontwerpers hier op kantoor in hun systemen willen) voor zware 3D renders (autocad en etc)

Maar je zou zeggen dat je qua 3DD performance niet te kort komt ;)

Verwijderd

Nvidia heeft betere support op de profi kaarten, de consumer varianten halen 1/32e of 1/64e double-precision floating point performance en zijn extreem traag in OpenGL texture up/downloads, en meer van dat soort ongein.

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 14:56
Acer M3
Zit een goede Nvidia GT640M GPU in + een Ivy bridge CPU

Ik heb er één voor 450 euro nieuw in V&A gekocht.
Pagina: 1