Toon posts:

Enquete (5min) devices, schade/reparatie en tevredenheid

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal,

Namens The Fixables in Amsterdam (smartphone / tablet repair) doe ik een onderzoek naar smartphones en tablets en de schadegevallen die mensen hebben gehad, hoe zij naar reparaties kijken en hoe de tevredenheid is. Daarnaast enkele vragen over het bedrijf zelf.

Willen jullie meehelpen door de volgende vragenlijst van slechts 5 minuutjes in te vullen? Bij voorbaat dank!

Link:
https://docs.google.com/f...RHYbtqr2Wqd-onlg/viewform

groet,
JSpruijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:18
Best JSpruijt, welkom op Tweakers. Heb je toestemming gevraagd voor de enquete aan de moderators?
(aangezien je je vandaag ook pas geregistreerd hebt).
We willen natuurlijk niet dat iedereen hier even op Tweakers komt om de meningen/kunde van trouwe bezoekers te gebruiken terwijl de initiator zelf niks bij draagt aan Tweakers en na de enquete weer gevlogen is :).

Ik wacht je reactie even af, daarna zal ik eventueel je enquete invullen.

Bij voorbaat succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik had daar niet over nagedacht dat je daar toestemming voor zou moeten vragen. Ik keek via de zoekfunctie en zag vele onderzoeken en enquetes lopen, vandaar mijn actie.

Heb mij inderdaad hiermee geregistreerd. Ik meende een account te hebben want ik kijk al heel lang op deze website, maar óf het is van een oud e-mailadres óf ik ben mijn gegevens kwijt. Ik kon in ieder geval niet meer inloggen dus heb ik mij opnieuw geregistreerd.

Ik ga even een moderator berichten. Thanks voor de attentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het algemeen beleid #verbodenspam
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Ik heb je DM gezien, laten we daar even verder kijken. Deze gaat in elk geval op slot :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.