Self reflection is the school of wisdom
Als ik op de link klik heb ik er geen rechten toe dus dat kan ik helaas niet voor je nakijken 
Geen toegang
Dit bericht staat onder embargo of is gedelete
Klik hier om op onze frontpage uit te komen
[ Voor 65% gewijzigd door Ventrigo op 23-05-2013 12:01 ]
Ik ook niet. Ik vermoed dat de redactie nog wat moet wijzigen voordat ie gepubliceerd wordt.Ventrigo schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:58:
Als ik op de link klik heb ik er geen rechten toe dus dat kan ik helaas niet voor je nakijken
[...]
Hij was gepubliceerd met een hele changelog. Dan is bij mij de vraag waarom is deze niet meer zichtbaar? En wordt deze nog een keer zichtbaar gemaakt?tweaker2010 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:05:
[...]
Ik ook niet. Ik vermoed dat de redactie nog wat moet wijzigen voordat ie gepubliceerd wordt.
Hierodemus schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:32:
Meuktracker voor Hamachi klopt niet. LogMeIn Host heeft een nieuwe versie, niet Hamachi.
Zie release notes voor Host en Hamachi respectievelijk.
Hierodemus in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41"Drobanir schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:43:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, het gaat om een heel ander product. Ik verwijder de Meuk.
Zag het toevallig staan en dacht, laat ik die berichten even hier neer zetten
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 23-05-2013 16:13 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Pagina: 1