Beste iedereen,
graag zou ik jullie advies willen voor mijn volgende aankoop, ik ben opzoek een een grote tv.
momenteel heb ik nog een 26" tv staan en die is me nu echt te klein, daarom zat ik te kijen naar een 42" tv.
want ik zit 2 meter tot 2,5 meter van de tv af.
ik heb al een beetje zitten rond kijken en ik kom er niet helemaal uit.
ik heb de volgende eisen aan de Tv;
Full HD,
42" of 46",
het liefst een smale bezel,
hij moet op te hangen zijn,
en uiteraard moet de beeld kwaliteit zo goed mogelijk zijn als mijn budget te bieden heeft,
3D is niet nodig, maar dar kom je niet meer onder uit,
als het kan full led/local dimming,
mijn budget is 600 euro.
ik heb zelf altijd goede ervaring met LG en Philips gehad en niet zo goede ervaringen met Samsung.
vandaar dat ik liever samsung links laat liggen.
ik ben wel geschameerd van de 2013 serie van LG, en ik zat dan ook naar de lg 42la6208
maar ook de LG 47LN5404
dan is er iets waar ik niet uit kom, als een TV full led is dan zou hij toch gewoon Local dimming moeten kunnen? wat is anders het nut van full led...
anders kan ik mogelijk toch geld besparen en vvoor een edge- led gaan en bijvoorbeeld een LG 42LM620S
en voordeel vind ik van LG dat met de nieuwe smart TV de Magic remote gebruikt kan worden.
Graag hoor ik jullie reacties/ advies.
graag zou ik jullie advies willen voor mijn volgende aankoop, ik ben opzoek een een grote tv.
momenteel heb ik nog een 26" tv staan en die is me nu echt te klein, daarom zat ik te kijen naar een 42" tv.
want ik zit 2 meter tot 2,5 meter van de tv af.
ik heb al een beetje zitten rond kijken en ik kom er niet helemaal uit.
ik heb de volgende eisen aan de Tv;
Full HD,
42" of 46",
het liefst een smale bezel,
hij moet op te hangen zijn,
en uiteraard moet de beeld kwaliteit zo goed mogelijk zijn als mijn budget te bieden heeft,
3D is niet nodig, maar dar kom je niet meer onder uit,
als het kan full led/local dimming,
mijn budget is 600 euro.
ik heb zelf altijd goede ervaring met LG en Philips gehad en niet zo goede ervaringen met Samsung.
vandaar dat ik liever samsung links laat liggen.
ik ben wel geschameerd van de 2013 serie van LG, en ik zat dan ook naar de lg 42la6208
maar ook de LG 47LN5404
dan is er iets waar ik niet uit kom, als een TV full led is dan zou hij toch gewoon Local dimming moeten kunnen? wat is anders het nut van full led...
anders kan ik mogelijk toch geld besparen en vvoor een edge- led gaan en bijvoorbeeld een LG 42LM620S
en voordeel vind ik van LG dat met de nieuwe smart TV de Magic remote gebruikt kan worden.
Graag hoor ik jullie reacties/ advies.
60D / 70-200 F4L IS / 17-40 F4L Volvo 480 Turbo rijder!!