Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 13:19
Ik heb een groot probleem bij één van mijn directeuren, zie onderstaande melding:

Wij hebben een smartphone (Samsung Galaxy S2) en deze collega (Commercieel directeur) heeft een patroon beveiliging ingesteld maar deze is nu helemaal gelockt maar en deze kan alleen maar ge-unlocked worden met zijn @g-mail account.

Wij hebben het wachtwoord gereset(tot meerdere malen) en wij komen via www.gmail.com wel in zijn mailbox maar als wij hiermee in loggen in zijn smartphone dan lukt het niet, en ik had graag dit willen oplossen maar de enige manier is om een support ticket aan te maken en dan geeft de helpdesk van google alleen aan om een wachtwoord reset uit te voeren.

Want ik heb geprobeerd contact op te nemen via de e-mail maar ik kom er niet doorheen en de smartphone blijft gelockd staan, en er staan hele belangrijke contacten en bestanden/ foto’s.

Het gaat om Gmail-account ‘*****@gmail.com’

Hebben jullie enig idee of dit gemakkelijk op te lossen is via google support? Ik krijg namelijk hun support niet te pakken en het liefst doe ik dit telefonisch of per e-mail?

workstation server laptop