AMD Phenom II X6 1055t | Asus Crosshair V Formula | Corsair Vengeance 4x4gb | Powercolor Radeon HD6950 2gb DDR5 | Samsung 830 series 128gb | Seagate Baracuda 500gb | Bequiet! Purepower L8 730watt
Supported CPU List
En ja, hij staat er bij.
[ Voor 10% gewijzigd door Wim-Bart op 23-05-2013 03:12 ]
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Ik had die pagina helaas niet terug kunnen vinden, vandaar mijn vraag.
Ik ga in ieder geval direct dit bordje bestellen. nogmaals bedankt:)
AMD Phenom II X6 1055t | Asus Crosshair V Formula | Corsair Vengeance 4x4gb | Powercolor Radeon HD6950 2gb DDR5 | Samsung 830 series 128gb | Seagate Baracuda 500gb | Bequiet! Purepower L8 730watt
Graag gedaan :-)SRT988 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:23:
Wim-Bart, bedankt voor de snelle reactie.
Ik had die pagina helaas niet terug kunnen vinden, vandaar mijn vraag.
Ik ga in ieder geval direct dit bordje bestellen. nogmaals bedankt:)
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Hij is geinstalleerd en ook direct Corsair Vengeance 4x4gb red in gedaan. ziet er al meteen beter uit met de rode kleuren en lichtjes. zal ff kijken waar ik een foto ervan kan zetten.
hier kan dus een slotje op:)
TIME TO UPGRADE !!!
niet alleen de SATA-sloten. Ook het uiterlijk van het lelijke moederbordje wat er in de kast zat.rickboy333 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:53:
Is de enige reden dat je je Moederbord vervangt alleen de Sata sloten ? Dan kan je net zo goed een raid kaartje kopen. Zoals de Eminent PCI Adapter EM2001 SATA RAID 2 Poorts. Met 2 sata poorten zit je goed.
Aangezien ik een CM Storm Scout met raampje heb en ook wel eens richting LANs ga, wil ik ervoor zorgen dat mijn kast er netjes uit ziet.
Ik heb nu het moederbord gehaald en geinstalleerd. Ben zeer te spreken over de software die bijgeleverd wordt, zoals AI Suite II en ROG Gamefirst II. (Op Youtube ook uitleg over beide programma's te zien).
nu alleen de CPU koeling nog.