[iPhone 4] Abonnement klopt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 17:01
Ik heb vorige week zaterdag en abonnement genomen bij Belcompany met een iPhone 4 erbij, deze gaat per 30 mei in maar er klopt iets niet.

Ik heb getekend voor een abonnement bel+sms 100 de eerste 6 maanden voor 17 euro en daarna 34 euro per maand met gratis iPhone, echter staat op de bijgeleverde bon iets anders en de digitale bon die ik kreeg heeft hetzelfde.

Nou is dat maar de eerste 6 maanden 1,50 meer en daarna 3,50 euro meer per maand, maar de enige verschil tussen die abo's is dat de ene 200 belminuten heeft en diegene waar ik voor heb getekend 100 belminuten, en ik bel bijna nooit.

Dus ligt het aan mij of klopt dit echt niet? :?

De bonnen:

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/2nixufo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/2rop1sg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat zegt Belcompany hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:58
Ik zou je idd ook aanraden om even contact op te nemen met de winkel, waar je het abonnement hebt aangeschaft. Verder schop ik het topic naar SF, immers dit gaat over het contract :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een soort van gelijk iets gehad met mijn abonnement!
Heb mij HTC one bij coolblue besteld en heb er 3 maanden op moeten wachten had het besteld met een vodafone altijd 55 met 50% korting het eerste jaar. kreeg mijn telefoon binnen en had ik opeens een vodafone RED abonnement voor altijd 55 euro per maand bleek een fout bij vodafone en bij mij zijn ze er nog steeds mee bezig tussen coolblue en vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tsja, als er iets anders op de factuur staat dan je besteld hebt en je nu dus meer moet gaan betalen voor iets waar je geen behoefte aan hebt, dan is er maar één juist adres om dat aan te kaarten: de winkel.

Het Shopping Forum is geen verlengstuk van de klantenservice en ik zie niet in hoe je mede-tweakers je in deze kunnen helpen. Dit topic gaat voorlopig dan ook op slot. Mocht je er met de winkel niet uitkomen, of concrete vragen / discussiepunten hebben, dan kan je altijd contact met mij en mijn collega's opnemen om dit topic te heropenen / een nieuw topic te starten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.