celeron 2 in welke shop??

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
weet iemand een shop op internet (in nederland), waar celeron 2 566 's te koop zijn? ze moeten eigenlijk wel op voorraad zijn, want de winkels (zoals pulsar computers), heeft ze nog niet binnen.

nope

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

Animal_X

Rodin

Ja dit wil ik ook wel weten alleen dan wil ik een celly2 633 met een multiplier van 9,5 op een fsb van 100Mhz laten lopen voor m'n 2e water+peltier cooling project.

p.s. hij staat wel in de pricewatch maar niemand kan hem leveren. :(

Nog een P.S. Kan OC-Shop al van die spacers leveren???

Greetz Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

geen probleem! mail me even!

Verwijderd

Newt, wat kosten die spacers?

Verwijderd

Ik moet er nog een losse prijs voor bedenken, maar zal erg laag zijn <6,-
Is ook erg simpel hoor!

Verwijderd

Ik vind alles goed als ze maar PRECIES de goeie dikte hebben. Jij komt ook naar die waterkoelingstest in Gouda? Dan kunnen we van tevoren misschien iets regelen.

Verwijderd

Dubbele post: hij bleef "hangen"

Verwijderd

OK frits ,

of je koopt gewoon een 600E
zie http://tbtest.byxtreme.com/benz/overclock/600e1G/en.htm

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
euuh, kunnen we weer terug naar mijn vraag ;) :)

nope

Verwijderd

sorry Bloody, ik denk dat je gewoon de pricewatch even af moet gaan. ik geef je weinig hoop, er zijn grote problemen met het leveren van Intel processoren

Verwijderd

Funprice had er gisteren nog wel een paar dus als je snel belt hebben ze er nog wel wat.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
kunne wel op veel plaatse nu geleverd worden ik heb e-mailtjes van verschillende zaken gekregen dat ze heb hebben. www.hard-ware.nl is nog het goedkoopst boxed 566 fcpga voor 306,-

Verwijderd

Ik heb er dinsdagavond eentje bij Eynstein Computers bestelt, kreeg hem vanmiddag binnen, draait nu op 850Mhz :-)op de BH6 met noname converter.
Een goede vervanger van mijn Celly 300@450.

Gegroet,
Dennis

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 20:34
Gaaf om te horen...Gebruik je de laatste bios? En heb je de Abit BH6 of de BH6-II? Ik wil ook graag een moederbord waar mijn Celly op 850 loopt...
PS Kan ie ook hoger?
En die normale converterkaart waar je het over had, zit ie nu bij het moederbord of kreeg je die bij de processor?
Heel erg bedankt!!!

Verwijderd

Goeie link Newt, het kan altijd extremer!

Verwijderd

pino64 > zo'n converter moet apart kopen. kost ong. 30 piek
Pagina: 1