Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IPTV Concept ICT op de computer

Pagina: 1
Acties:

• driekus77
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 21:37
Hallo,

Ik heb op dit moment glasvezel van Concept ICT.
Ik zou graag op alle computers in huis TV willen kijken.
Maar wat heb ik nou precies nodig ?
Het volgende heb ik begrepen

Ik moet het mac adres en IP adres kopieren en toevoegen aan een windows machine die verbonden is met het zelfde netwerk als de decoder!.
Vervolgens moet ik er software op installeren (DVBLink Connect! Server) (Is die ergens goedkoper beschikbaar?)

Klopt dit ?

We hebben een Amino M540

Dirk

[ Voor 7% gewijzigd door driekus77 op 23-05-2013 11:21 ]

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-11 09:35
Kan dat niet met de Telfort of Glashart tv applicatie of is de alleen voor tablets/smartphones?

• driekus77
Op de telefoon werkt Glashart media app niet ( Samsung Galaxy Plus, S2 , S3 en S4 Ja heb ze allemaal gehad )
Maar ik wil gewoon op alle computers tv kunnen kijken.
Ik heb nog een server in de kruip ruimte staan , ik weet niet of het dan makkelijker wordt om alles te configureren !

• NDSFREAK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 15:56
De Glashart Media app kijkt naar de resolutie van het scherm van de tablet, is de resolutie te klein dan zal deze niet werken.

• driekus77
Dat zeggen ze JA !!!
Ik heb contact gehad met de makers van de app.
Als je telefoon minimaal een resolutie heeft van 1280*800 dan zou de app moeten functioneren , maar daar heeft het niet mee te maken. Het heeft te maken met de DPI !
Want de S4 heeft een resolutie van 1920*1080 !
Maar ik wil ook tv kunnen kijken op mijn computers !!!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• driekus77
Ik zal het van de week is gaan proberen !

• driekus77
Als alles werkt zal ik hier een uitleg opzetten !

[ Voor 50% gewijzigd door driekus77 op 23-05-2013 11:21 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je kan berichten wijzigen zodat je er niet 2 achter elkaar hoeft te plaatsen en vragen over illegale bezigheden zijn niet toegestaan hier ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• driekus77
Done! ;)

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 06:33

j1nx

Geek - Enjoying life

Er staan al genoeg uitleggen in dat specifieke topic, echter denk ik dat je er een beetje te laat mee begint.

http://www.concepts.nl/juli2013

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

• driekus77
Maar waarom begin ik dan te laat ?
Het gaat mij hoofdzakelijk om de normale zenders
  • Ned1
  • Ned2
  • Ned3
  • RTL4
  • RTL5
  • SBS6
  • RTL7
  • RTL8
  • Net5
  • Veronica
j1nx schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:46:
Er staan al genoeg uitleggen in dat specifieke topic, echter denk ik dat je er een beetje te laat mee begint.

http://www.concepts.nl/juli2013

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Omdat Concepts samen met wat providers overgenomen gaat worden en er dus het een en ander gaat veranderen. Lees de laatste paar pagina's van Concepts ICT ervaringen maar eens ;)

Oscar Wilde

• eddie4nl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 21:17
driekus77 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:41:
Als alles werkt zal ik hier een uitleg opzetten !
Dat heb ik al gedaan.
eddie4nl in "IPTV op je HTPC"

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 06:33

j1nx

Geek - Enjoying life

In het kort: We gaan over op kpn. kpn gebruikt verimatrix encryptie en dus zul je straks niet de streams kunnen bekijken.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Pagina: 1