Hallo mensen ik heb echt heel erg weinig verstand van voeding en met testjes op internet word ik ook niet heel veel wijzer.
Ik heb dus een Cool Master GX 450W en ben bang dat hij gaat knappen als ik nogal hoog sta te gamen
mij vraag is dus ik het verstandig een nieuwe aan te schaffen of moet het wel kunnen want ik wil liever niet dat de helft van mn pc beschadigd maar als het nog wel moet lukken zou ik heel blij mee zijn.
Ik heb een:
Intel Core i5-3570K 3,4 Ghz die word overgeklokt naar 4,2 Ghz binnenkort.
2x 4Gb DDR3 Werkgeheugen 1600 Mhz
ASRock B75 Pro3-M
1 HDD 1 TB 7200 Rpm en 1 HDD 160 GB 7200 Rpm
er komt een
Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) Video kaart bij
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 Processor koeler
en nog 1 side ventilator bij.
Hierdoor ben ik bang dat hij het niet gaat redden
In deze link zit nog een afbeelding met de specificaties die op de doos staan het is me niet gelukt om het in deze bericht te zetten. Hoop dat jullie daar wat aan hebben
http://www.overclocking-holland.nl/page.php?id=561&pg=2
Als iemand hier ervaring mee heeft reacties worden zeer gewardeerd
Alvast bedankt
Ik heb dus een Cool Master GX 450W en ben bang dat hij gaat knappen als ik nogal hoog sta te gamen
mij vraag is dus ik het verstandig een nieuwe aan te schaffen of moet het wel kunnen want ik wil liever niet dat de helft van mn pc beschadigd maar als het nog wel moet lukken zou ik heel blij mee zijn.
Ik heb een:
Intel Core i5-3570K 3,4 Ghz die word overgeklokt naar 4,2 Ghz binnenkort.
2x 4Gb DDR3 Werkgeheugen 1600 Mhz
ASRock B75 Pro3-M
1 HDD 1 TB 7200 Rpm en 1 HDD 160 GB 7200 Rpm
er komt een
Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) Video kaart bij
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 Processor koeler
en nog 1 side ventilator bij.
Hierdoor ben ik bang dat hij het niet gaat redden
In deze link zit nog een afbeelding met de specificaties die op de doos staan het is me niet gelukt om het in deze bericht te zetten. Hoop dat jullie daar wat aan hebben
http://www.overclocking-holland.nl/page.php?id=561&pg=2
Als iemand hier ervaring mee heeft reacties worden zeer gewardeerd
Alvast bedankt