De laatste tijd krijg ik steeds vaker een BSOD.
Het zijn verschillende Blue Screens met verschillende codes.
Ik heb één keer een 'Bad Pool Header' of 'Bad Pool Caller' gehad. Ook kreeg ik een keer de melding 'irql not less or equal'.
Daarnaast als ik FIFA speel, of soms als ik gewoon aan het internetten ben, valt mijn PC uit.
Of het beeld en geluid loopt vast, en ik kan niks anders doen dan de computer uitzetten met de uitknop.
En soms krijg ik ook allemaal strepen op me beeld en dan loopt alles vast.
En dan, doe ik natuurlijk mijn PC weer aan, en dan blijft die drie seconden, en dan valt die weer uit.
Ik heb een jaar geleden een nieuwe voeding en videokaart erin gezet, en heb er sinds deze maand pas problemen mee, ik snap er niks van?
Specs:
Intel Core 2 Quad Q6600 2,4Ghz.
Ati Radeon HD5770.
OCZ Mod X Stream 500 Watt voeding.
2 x 4GB Ram DDR3 1333Mhz, maar die krijg ik niet hoger dan 1066Mhz.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Het zijn verschillende Blue Screens met verschillende codes.
Ik heb één keer een 'Bad Pool Header' of 'Bad Pool Caller' gehad. Ook kreeg ik een keer de melding 'irql not less or equal'.
Daarnaast als ik FIFA speel, of soms als ik gewoon aan het internetten ben, valt mijn PC uit.
Of het beeld en geluid loopt vast, en ik kan niks anders doen dan de computer uitzetten met de uitknop.
En soms krijg ik ook allemaal strepen op me beeld en dan loopt alles vast.
En dan, doe ik natuurlijk mijn PC weer aan, en dan blijft die drie seconden, en dan valt die weer uit.
Ik heb een jaar geleden een nieuwe voeding en videokaart erin gezet, en heb er sinds deze maand pas problemen mee, ik snap er niks van?
Specs:
Intel Core 2 Quad Q6600 2,4Ghz.
Ati Radeon HD5770.
OCZ Mod X Stream 500 Watt voeding.
2 x 4GB Ram DDR3 1333Mhz, maar die krijg ik niet hoger dan 1066Mhz.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?