Scherm loopt vaak vast, BSOD, computer valt uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.287 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
De laatste tijd krijg ik steeds vaker een BSOD.
Het zijn verschillende Blue Screens met verschillende codes.
Ik heb één keer een 'Bad Pool Header' of 'Bad Pool Caller' gehad. Ook kreeg ik een keer de melding 'irql not less or equal'.

Daarnaast als ik FIFA speel, of soms als ik gewoon aan het internetten ben, valt mijn PC uit.
Of het beeld en geluid loopt vast, en ik kan niks anders doen dan de computer uitzetten met de uitknop.
En soms krijg ik ook allemaal strepen op me beeld en dan loopt alles vast.

En dan, doe ik natuurlijk mijn PC weer aan, en dan blijft die drie seconden, en dan valt die weer uit.

Ik heb een jaar geleden een nieuwe voeding en videokaart erin gezet, en heb er sinds deze maand pas problemen mee, ik snap er niks van?

Specs:
Intel Core 2 Quad Q6600 2,4Ghz.
Ati Radeon HD5770.
OCZ Mod X Stream 500 Watt voeding.
2 x 4GB Ram DDR3 1333Mhz, maar die krijg ik niet hoger dan 1066Mhz.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 20:12
Wat je kan proberen is dit programma te downloaden http://www.resplendence.com/whocrashed, dat leest de dumpfiles uit in een beter leesbare foutmelding (als het bijvoorbeeld veroorzaakt wordt door een driver).

[ Voor 15% gewijzigd door Diversity op 22-05-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

K1pc0rn schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:09:
...2 x 4GB Ram DDR3 1333Mhz, maar die krijg ik niet hoger dan 1066Mhz...
Wat zegt memtest van je geheugen?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 01:05

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas mis ik wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling, dit is ook al vaker gemeld, dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.