Inmiddels alweer een paar uur er op zitten. Heb nu drie chars, voor easy, hard en heroic. Ik was eerst begonnen op heroic maar dat ging toch niet echt... Was meer aan het respawnen dan spelen. Heb via het easy char wat spulletjes overgeheveld en die aan mijn heroic char gegeven, dan gaat het meteen een stuk beter. Tip: gebruik Excalibur in het begin en enchant waar mogelijk is de items.
Voor easy heb ik alles in body en luck gezet, kan ik me lekker machtig voelen en alles kapotmeppen

Erg praktisch voor het verzamelen van potions, essences en items die ik weer aan andere chars kan geven. Het spookje heb ik ingesteld op range en support en haar een zwaar kaliber jachtgeweer gegeven. Haar skillset heb ik er voor gekozen dat ik meer en sneller damage doe, health per aanval krijg, schade wordt "deflect" en nog wat resterende puntjes in treasure. Verder alles in Dexterity en luck.
Op deze manier stroomt het geld en de items binnen
Voor mijn hard char wil ik gaan experimenteren met ranged/mage, lijkt me ook wel wat. Wel prettig is de optie om de skillpoints te resetten (voor een klein bedrag).
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!