The Incredible Adventures of Van Helsing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calderas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 22:41
SInds vandaag te vinden op steam. Net aan het installeren en dit filmpje hier heeft me toch aangezet om het te kopen:

http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=OomnRceDkaU

Fun hack en slash ARPG if you ask me! Na Torchlight II en D3 tijd voor wat nieuws ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
Ik ben hem zelf al 3 uur aan het spelen en hij bevalt me heel erg goed

Zeker om dat het een onbekentde maker is en uit gever
maar weet zeker dat deze zich wel in het rijdje mag neer zetten van Titan Quest en D2
Ook het spel ervaring is bijna het zelfde en ook veel leuke dingen toe gevoegt wil niets verklappen maar sommige momenten en dingen zijn echt goed verzonnen

Als je een H en S liefhebber bent zou ik hem zeker niet laten liggen

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 23-05-2013 01:03 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
gisteren een uurtje gespeeld en het speelde heerlijk weg klein minpuntje geen replaywaarde nadat je hem uitgespeeld hebt, jah opnieuw beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
oostland33 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:23:
gisteren een uurtje gespeeld en het speelde heerlijk weg klein minpuntje geen replaywaarde nadat je hem uitgespeeld hebt, jah opnieuw beginnen :)
geen replay waarde je heb 3 verschillende chars :)
Fighter , afstand ( geweer) en mage

dus 3 keer spelen die hap

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
ravw schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:45:
[...]

geen replay waarde je heb 3 verschillende chars :)
Fighter , afstand ( geweer) en mage

dus 3 keer spelen die hap
wat ik dus zei opnieuw beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zag deze gister ook staan, zat te zoeken naar reviews en deze waren er nog niet echt.
Ja okee, er staan een paar reviews op metacritic die allemaal een 9 of een 10 zijn.
Maar deze zijn neergezet door gebruikers waarvan dit veelal de eerste review is.

Kunnen jullie iets uitgebreider zijn met hoe het speelt e.d.? Ben wel benieuwd.
De laatste paar dagen vooral met de Grim Dawn Alpha bezig en deze is echt heel erg sterk, dus dit spel moet van goede huizen komen om me daar vandaan te sleuren :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:20
XGN heeft 24 mei (uren na je post) een review geplaatst maar je hebt de game al zie ik:): http://www.xgn.nl/pc/revi...dventures-of-van-helsing/

De game lijkt aardig goed te lopen op steam (in verkoop aantallen). Jammer dat niemand een echt topic heeft gemaakt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
sdk1985 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:50:
XGN heeft 24 mei (uren na je post) een review geplaatst maar je hebt de game al zie ik:): http://www.xgn.nl/pc/revi...dventures-of-van-helsing/

De game lijkt aardig goed te lopen op steam (in verkoop aantallen). Jammer dat niemand een echt topic heeft gemaakt.
Mjuh heb de game idd gekocht.
Moet zeggen datie Single-player fantastisch is, helaas nog veeeeeelste veel gezeur met de co-op.

Al met al een leuke ARPG, die je voor het geld zeker niet moet laten liggen als je D3/PoE/TQ/etc leuk vind!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Op Twitch.tv zag ik de game wel al eens in actie, lijkt me wel World of Scrolling Combat Text.. beetje overdadig met de getalletjes :)

Het heeft ook wel iets van torchlight2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:37
Ik vind het wel zijn geld waard :)
Ik vind het apart dat er zo weinig posts over zijn ik had wel meer spelers verwacht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 09:23

Vrijdag

De Zwarte

Hoe zit het eigenlijk met herspeelbaarheid? Ik heb in D3 inmiddels al tig keer het spel doorgelopen maar dat wordt wel erg saai en voorspelbaar. Kan je dit spel elke keer opnieuw beleven of is er game+?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Vrijdag schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:09:
Hoe zit het eigenlijk met herspeelbaarheid? Ik heb in D3 inmiddels al tig keer het spel doorgelopen maar dat wordt wel erg saai en voorspelbaar. Kan je dit spel elke keer opnieuw beleven of is er game+?
Nope, alles is precies hetzelfde. Enkel hoe je je char opzet is anders :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Renquin schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:30:
[...]

Nope, alles is precies hetzelfde. Enkel hoe je je char opzet is anders :)
Okee, dan wacht ik toch nog eventjes met aanschaffen tot de zomer als ik meer tijd heb. Heb nog een paar andere spellen in de backlog :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik vind het echt zo'n geweldige game. Wat een lol zeg _/-\o_ . Ik merk gewoon dat ik veel meer plezier beleef aan deze t.o.v. Diablo 3 (1 keer uitgespeeld, kon de moeite niet eens opbrengen nog een ander character the levelen).

Enige bugje is de Lair defense (eerst keer), liep na wave 2 vast. Daardoor geen 'perfect defense, en moest de Generator weer gerepareerd worden. Maar dat is ook het enige tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Heb hem net ook maar even gekocht. Als tussendoortje, als het meer is is dat mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Is nu met 50% korting op steam voor €7,49

Ga 'm vanaaf even aanschaffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 20:06
StarWolfer schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:59:
Ik vind het echt zo'n geweldige game. Wat een lol zeg _/-\o_ . Ik merk gewoon dat ik veel meer plezier beleef aan deze t.o.v. Diablo 3 (1 keer uitgespeeld, kon de moeite niet eens opbrengen nog een ander character the levelen).

Enige bugje is de Lair defense (eerst keer), liep na wave 2 vast. Daardoor geen 'perfect defense, en moest de Generator weer gerepareerd worden. Maar dat is ook het enige tot nu toe.
Wait..what? Diablo uitspelen? hoop wel dat je op de hoogte bent van het feit dat er 4 difficulties zijn en 10 MP levels. voordat je daar doorheen bent ben je toch wel ff bezig..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Visgek82 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:23:
[...]

Wait..what? Diablo uitspelen? hoop wel dat je op de hoogte bent van het feit dat er 4 difficulties zijn en 10 MP levels. voordat je daar doorheen bent ben je toch wel ff bezig..
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er wordt bedoeld dat er na de eerste playthrough geen zin meer was in een eventuele tweede/derde/vierde/yawn van Diablo 3.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Inmiddels alweer een paar uur er op zitten. Heb nu drie chars, voor easy, hard en heroic. Ik was eerst begonnen op heroic maar dat ging toch niet echt... Was meer aan het respawnen dan spelen. Heb via het easy char wat spulletjes overgeheveld en die aan mijn heroic char gegeven, dan gaat het meteen een stuk beter. Tip: gebruik Excalibur in het begin en enchant waar mogelijk is de items.

Voor easy heb ik alles in body en luck gezet, kan ik me lekker machtig voelen en alles kapotmeppen 8-) Erg praktisch voor het verzamelen van potions, essences en items die ik weer aan andere chars kan geven. Het spookje heb ik ingesteld op range en support en haar een zwaar kaliber jachtgeweer gegeven. Haar skillset heb ik er voor gekozen dat ik meer en sneller damage doe, health per aanval krijg, schade wordt "deflect" en nog wat resterende puntjes in treasure. Verder alles in Dexterity en luck.
Op deze manier stroomt het geld en de items binnen

Voor mijn hard char wil ik gaan experimenteren met ranged/mage, lijkt me ook wel wat. Wel prettig is de optie om de skillpoints te resetten (voor een klein bedrag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Voor de mensen die hem nog willen hebben inc alle updates
op steam nu nog geen 7 euro

[ Voor 30% gewijzigd door ravw op 27-12-2013 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 21:46

Hu9o

Schokkend

Ook nu is deze game incl 3 dlc's in de aanbieding voor 6.45 op steam.

[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 04-03-2014 20:22 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1