Beste tweakers,
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon de Galaxy S4.
ik ben er erg blij mee aangezien mijn vorige telefoon een S2 was.
Installatie ging erg snel aangezien ik al de meeste accounts had zoals Google,Samsung,Microsoft dus het ging vlekkeloos.
Helaas na een weekje gebruik kreeg ik een sms'je van mijn provider ( Hi )
dat ik mijn 1000 MB's heb verbruikt.
Terwijl ik normaal met mijn S2 altijd rond de 500 MB zat
Alle Apps,Update's gedownload thuis via de WIFI en ik gebruik mijn 3G alleen voor dumpert,youtube,internet,WhatsApp meer niet
Ik ging even zoeken om te zien wat er zoveel MB's gebruikt en ik kwam op ( Android-Systeem 458MB )
De provider wilt niet uitleggen wat dit is en als ik het vergelijk met wat vrienden zitten hun rond de 30 MB
Er klopt iets dus niet in mijn telefoon zoals jullie kunnen zien op de foto's gebruik ik bijna geen MB's
Behalfe de android systeem
Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen,stopzette? iets?

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon de Galaxy S4.
ik ben er erg blij mee aangezien mijn vorige telefoon een S2 was.
Installatie ging erg snel aangezien ik al de meeste accounts had zoals Google,Samsung,Microsoft dus het ging vlekkeloos.
Helaas na een weekje gebruik kreeg ik een sms'je van mijn provider ( Hi )
dat ik mijn 1000 MB's heb verbruikt.
Terwijl ik normaal met mijn S2 altijd rond de 500 MB zat
Alle Apps,Update's gedownload thuis via de WIFI en ik gebruik mijn 3G alleen voor dumpert,youtube,internet,WhatsApp meer niet
Ik ging even zoeken om te zien wat er zoveel MB's gebruikt en ik kwam op ( Android-Systeem 458MB )
De provider wilt niet uitleggen wat dit is en als ik het vergelijk met wat vrienden zitten hun rond de 30 MB
Er klopt iets dus niet in mijn telefoon zoals jullie kunnen zien op de foto's gebruik ik bijna geen MB's
Behalfe de android systeem
Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen,stopzette? iets?