Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Buzz! Buzzers op PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kent ze wel , de Buzz! Buzzers die al vanaf de PlayStation 2 een leuke gimmick waren.
Nu kan ik op internet genoeg vinden dat deze Buzzers ook op de pc kunnen werken , en er zijn enkele programma's te koop die je een Quiz laten maken en daarna met de Buzzers kunnen werken.
Maar ik zoek eigenlijk een freeware programma wat gewoon de 4 Buzzers laat zien op het scherm , de knop die ingedrukt wordt weergeeft op het scherm en daarna de rest outlocked.
Is er iemand ook maar bekend met een programma waar ik naar op zoek ben ?
Afbeeldingslocatie: http://www.games4all.co.za/images/buzzers.jpg

----EDIT----
Dit is een Buzzer.
klinkt ook niet zo heel moeilijk inderdaad.
Daarom was ik er ook van uitgegaan dat iemand al eerder met dit idee was gekomen en zo vriendelijk was om het met de rest te delen. Aangezien mijn script-kennis 0,0 is...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 19:53 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat is een Buzz Buzzer?

Als ik moet gokken:
Maar ik zoek eigenlijk een freeware programma wat gewoon de 4 Buzzers laat zien op het scherm , de knop die ingedrukt wordt weergeeft op het scherm en daarna de rest outlocked.
Klinkt als iets dat eenvoudig is te scripten in any taal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
In welke taal zou ik als leek het beste een programma kunnen maken om dit te laten werken ?
Ik heb weinig tot 0 kennis over programmeren / scripten.