Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:14
Hallo, ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe TV. Mijn huidige 100Hz Philips heeft een effectieve diagonaal van 21" en een dikte van zo'n 650mm, dus die mag na 17 jaar wel worden vervangen (iemand nog interesse in deze kleine olifant?). Ik zoek:

Opstelling: lichte woonkamer, witte muur en een kijkafstand van zo'n 5 meter. Vanaf alle zitplaatsen kijk je behoorlijk recht op het scherm, dus kijkhoek is niet echt kritisch. Het apparaat werkt samen met een gedateerde receiver (hij heeft nog wel DTS en Dolby Surround).
Budget: ca. 650-700 euro.
Opties: internet en 3D hoefde eigenlijk niet per sé, maar omdat het toch vrijwel standaard is, vind ik het wel grappig. Kleur van de tv bij voorkeur zilver of wit. Ik kijk digitaal via Ziggo en heb er een mediaplayer aan hangen.

Zelf kwam ik uit op de 42LG669S (€ 693) of 42LG649S (€ 645, maar dan wil ik wel zo'n optionele aanwijsmuis er bij hebben). Hoe kijken jullie tegen deze keus aan? Hebben jullie betere suggesties?

#ProductPrijsSubtotaal
1LG 42LM649S Zilver€ 644,-€ 644,-
1LG 42LM669S€ 693,-€ 693,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.337,-

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je zal wel wat moeite moeten doen om er nog één te vinden maar ik zou proberen om nog een 42 inch ST50 op de kop te tikken. Beste tv qua prijs-kwaliteit verhouding van 2012.

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:14
Dank voor de tip. Toevallig wist ik er nog een te staan bij Saturn. Ik ben er nog wezen kijken, maar ik vind het model niet mooi: hij heeft best dikke randen met een rare doorzichtige plastic toplaag. Omdat de tv de meeste tijd mooi moet staan te wezen in de woonkamer, valt hij af.
Maar voor de liefhebber: Saturn Amersfoort, laatste exemplaar, € 639!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De 'LG' serie van LG is alweer van een paar jaar geleden, maar de 'LM' serie is mijns insziens -- ik heb een LM960V -- erg fijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
sidneymg schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:07:
Dank voor de tip. Toevallig wist ik er nog een te staan bij Saturn. Ik ben er nog wezen kijken, maar ik vind het model niet mooi: hij heeft best dikke randen met een rare doorzichtige plastic toplaag. Omdat de tv de meeste tijd mooi moet staan te wezen in de woonkamer, valt hij af.
Maar voor de liefhebber: Saturn Amersfoort, laatste exemplaar, € 639!
Het design van de ST50 moet je liggen; de VT50 is stukken mooier. Maar ook een stuk duurder maar dan heb je wel de beste tv van 2012. Als je het budget er voor zou willen vrijmaken is deze niet te overtreffen.