Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Nederland heeft duurste mobiel internet van Europa'

Pagina: 1
Acties:

• NLblabla
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-11 17:06
Dit nieuwsbericht wekt ten onrechte de suggestie dat mobiel internet in Nederland het duurste is. Zie ook mijn reactie op het nieuwsbericht:

"Wellicht moet het bericht genuanceerd worden. De redacteur heeft duidelijk NIET goed gelezen wat er in het onderzoek staat. Deze prijzen hebben enkel betrekking op ´data only plans´. Oftewel, mobiele data zonder belminuten en smsjes. Dit betreft de zogenaamde mobiel breedband abonnementen, voor iPads, tablets en laptops, wat in Nederland inderdaad erg duur is, zie het onderzoek (vanaf pagina 51). Ook het tarief van nummer 2, België, in data only plans, klopt niet. Belgen betalen bij data only plans 8 euro per MB, ipv 1 euro per MB.

In alle overige combinaties is Nederland (en ook KPN) niet noemenswaardig duur, laat staan de duurste (smartphone met abo, sim only, etc etc)."

Het bericht zou daar wel een rectificatie op kunnen gebruiken.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ook het tarief van nummer 2, België, in data only plans, klopt niet. Belgen betalen bij data only plans 8 euro per MB, ipv 1 euro per MB.
Dat was een typo die vrij snel al gefixt is. Voor de rest heb je een valide punt. Ik ga kijken hoe ik het bericht kan verduidelijken.

Ik ben helemaal geen stagiair