Onderstaande systeem wil ik gaan bestellen:
Het geheugen is 2x 4GB.
Er komt ook nog een DVD brander in maar deze heb ik nog liggen. (SATA)
Nu mis ik enkel nog een knappe voeding. (Het liefst modulair)
Nu heb ik wel een aantal voedingen gevonden, echter heb ik geen idee wat een knappe voeding is en zijn de meeste van de voedingen die ik gevonden heb of niet modulair of momenteel niet leverbaar door Alternate (Waar ik deze onderdelen ga bestellen)
Ik denk dat 500-600 watt ruim voldoende is voor dit systeem. (Correct me if I am wrong
)
Nu lees ik goede en slechte verhalen over de CX serie van Corsair. Het zelfde geld eigenlijk voor Antec.
Ik heb goede verhalen gehoord over Seasonic. Echter vallen de modulaire voedingen daar buiten het budget.
Mijn max budget voor een voeding is 90-100 euro.
Is het raadzamer om een Seasonic te nemen maar dan niet modulair of zijn er ook nog knappe modulaire voedingen te vinden binnen mijn budget.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,- | € 149,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | € 206,50 | € 206,50 |
| 1 | Aerocool Qs-200 Advance | € 38,10 | € 38,10 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 59,60 | € 59,60 |
| 1 | Samsung 840 series SSD 120GB | € 80,75 | € 80,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 590,85 | |
Het geheugen is 2x 4GB.
Er komt ook nog een DVD brander in maar deze heb ik nog liggen. (SATA)
Nu mis ik enkel nog een knappe voeding. (Het liefst modulair)
Nu heb ik wel een aantal voedingen gevonden, echter heb ik geen idee wat een knappe voeding is en zijn de meeste van de voedingen die ik gevonden heb of niet modulair of momenteel niet leverbaar door Alternate (Waar ik deze onderdelen ga bestellen)
Ik denk dat 500-600 watt ruim voldoende is voor dit systeem. (Correct me if I am wrong
Nu lees ik goede en slechte verhalen over de CX serie van Corsair. Het zelfde geld eigenlijk voor Antec.
Ik heb goede verhalen gehoord over Seasonic. Echter vallen de modulaire voedingen daar buiten het budget.
Mijn max budget voor een voeding is 90-100 euro.
Is het raadzamer om een Seasonic te nemen maar dan niet modulair of zijn er ook nog knappe modulaire voedingen te vinden binnen mijn budget.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82