Waar goedkoopste inkt voor HP 930?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 21:32
Omdat de zoekfunctie op dit moment nog steeds een foutmelding geeft weet ik niet of een dergelijk topic al voorbij gekomen is.

Mijn inktpatronen van mijn HP 930 zijn weer nagenoeg leeg. Omdat die dingen zo extreem duur zijn, wil ik ze graag zo goedkoop mogelijk hebben. Waar kopen jullie je cartridges en voor welke prijs? Het gaat om de HP 51645A en de HP C6578A.

Alvast bedankt voor de evt. tips.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je kunt opzich gewoon de grote potten inkt kopen, die ze bij o.a. de HCC-dagen en andere computerbeurzen hebben.

hier en
hier vind je handleidingen voor het navullen van de cartridges.

De site, waar de handleidingen staan, http://www.goedkoperprinten.nl, verkoopt ook inkt, maar ik heb nog nooit wat bij ze besteld.

Succes ermee, en als je er iets bestelt, meld je ervaringen m.b.t. levertijden en kwaliteit hier even plz :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 21:32
Ik wil graag een origineel cartridge kopen, mede omdat ik slechte ervaringen heb met navulkits.

Toch bedankt voor je tip

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• smukky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08-2007
Op www.123inkt.nl hebben ze goedkope cartridges, ze leveren binnen 24 uur en je kan met een acceptgiro betalen. Veel service en erg goedkoop.
succes.

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Kan je beter naar de dichts bijzijnde Funtronics gaan (Slijm reclame :P )...
Wij verkopen de 45A (zwart) voor 79 gulden (slecht 4 piek duurder dan 123inkt) en de 78DE (kleur) voor 89 gulden (ook weer 4 piekjes duurder dan 123inkt) + de 10 verzendkosten... hey.. dan ben je zelfs nog goedkoper uit dan 123inkt :7

Hehe... enige waar "we" echt we goedkoop mee zijn! >:)