Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:13

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Hey allemaal,

Omdat mijn HP G6 1245sd laptop als ondeugdelijk werd beschouwen omdat hij na 3x een reparatie nog steeds niet gemaakt is, krijg ik mijn volledige aankoopbedrag van €550 terug. Gelukkig, want nu kan ik een nieuwer model kopen en dat zeker wanneer de wat oudere modellen maar goede modellen goedkoper worden. Nu heb ik wel een paar eisen, dat valt te verwachten hehe. Ik ga er voornamelijk mee internetten voor het gemak, maar een spelletje als Minecraft moet zeker geen probleem zijn. Qua voorkeur heb ik alles behalve een Acer of Packerdbell, waarom? Het zijn tenslotte dezelfde merken en ik heb met beiden al gedoe gehad.

"
- Het mag in principe elk merk zijn, maar wanneer het een budget merk wordt heb ik wél graag een laptop met daadwerkelijk goede ervaringen en specificaties;

- Over het algemeen moet de laptop een mooie afwerking hebben;
Een laptop wat met de tijd meegaat vind ik best belangrijk, dus een goedkoop lijkend model wil ik liever niet.

- Windows 7 Home premium of hoger, ook Windows 8

- Goede specificaties, hij moet snel zijn en moet evt Minecraft aan kunnen;
Verder ben ik er mee aan het internetten dus daadwerkelijk gamen gebeurt nihil

- CD Lezer;
Ik brand zo af en toen nog een DVD'tje op de laptop voor familie

- Beschikt over een LAN aansluiting, USB aansluitingen, SD kaart input, VGA of HDMI;
Dat zijn wel onmisbare poorten voor mij namelijk

- Max 550,-
(Krijg ik terug van HP :+ )

- Minimaal 15,3 inch.

"

Ik ben zelf altijd heel slecht in het uitkiezen van laptops en het is over het algemeen wel bekend dat ik dan het beste hier kan zijn. :]

Wat ik zelf al heb gezien is een TOSHIBA SATELLITE L875D-10N, ik ken het merk Toshiba niet maar het spreekt me ook wel aan. Een Asus is toch wel mijn daadwerkelijke voorkeur.

Gr
Bas

[ Voor 30% gewijzigd door ViezeVis op 18-02-2017 17:18 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 20:54
Leg wat geld bij en ga voor de Dell 15R SE, die heeft een 1080p scherm. Je hebt dan veel meer werkruimte, en de beeldkwaliteit is ook beter. Daarnaast zitten er ook een goede videokaart in, waar je Minecraft wel mee moet kunnen spelen. Hij is te verkrijgen met kortingen, zie daarvoor dit topic: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
Op dit moment zijn er geen kortingsbonnen voor de 15R SE, maar dat kan volgende week zo anders zijn. Als je een beetje geluk hebt kun je het goedkoopste model voor rond de 600 euro scoren.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:13

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Hoi Martijn,

Bedankt voor je inzending, maar tot nu toe is mijn budget toch echt 550,-. Ik ben 15 jaar dus een wat minder luxe model zou ook mogen. Ik ben tevens aan het rondbellen bij bekende aanbieders om mij op weg te helpen met mijn keuze.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic