Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[KVM] 2 pc's dual monitor

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 14:04

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik wil 2 pc's dual screen draaien de, monitors en videokaarten zijn DVI. Ik ben al 2 uur aan het zoeken voor een goedkope oplossing maar ik kan niets vinden voor mijn budget (max 175 euro). Ik heb gekeken naar KVM oplossingen die voor dual monitors gemaakt zijn ik heb gevonden voor 135 euro maar max resolutie is 1600x1200.

Nu ben ik rond aan het kijken of het mogelijk is om twee KVM te nemen en op één normaal aansluiten en op de andere DVI aansluiting de andere KVM aansluiten. Wat ik lees is het mogelijk maar dien je wel een switch te hebben die met drukknoppen werkt en niet met software switched.

Als het mogelijk is om te draaien met twee switches welke kunnen jullie mij adviseren.

Helaas is het voor mij niet mogelijk om de andere PC met software te besturen zoals VNC achtige oplossingen.

Update:

Ik dacht zelf aan de Aten 2-Port USB DVI KVM Switch met Audio hij is 1920x1200 (max wat mijn monitors ondersteund) hij is netjes in prijs en hij heeft een externe selector, de audio kabels ga ik niet gebruiken aangezien ik gebruik maar van een mengpaneel.

[ Voor 17% gewijzigd door we_are_borg op 21-05-2013 23:19 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.