Gmail (Google Apps) - Verzonden e-mail wordt verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dag,

Ik wilde een oude e-mail opzoeken en kwam er net achter dat GMail automatisch m'n verzonden e-mail na een maand weg gooit. Dat is behoorlijk vervelend en ik had daar ook nooit op gerekend.

Ik gebruikt Google Apps, zodat ik m'n eigen domein kan gebruiken. Ik gebruik het al enkele jaren. Ik kan het volgende vinden:
  • Google Apps online help over "Retention". De betreffende instelling bestaat echter niet (link)
  • Tips om instellingen in een POP/IMAP client controleren. Deze staan goed
  • "Controleer je GMail settings" op diverse fora
  • Account niet gehackt? - Daar zijn zeker geen aanwijzingen voor
  • De emails staan niet in All Mail.
Ik kan nergens iets vinden dus. Maar toch wordt de Sent mail automatisch na 30 dagen verwijderd. Behoorlijk vervelend. Iemand een idee hoe ik dit uit kan zetten?

Google Support kan niet helpen omdat ik een gratis Google Apps account heb. Bij mijn weten doet hij dit sinds kort...

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-02 19:57
Ik maak ook gebruik van google Apps. Maar bij mij staan alle verzonden mail er nog tussen. Lijkt me dan dat er inderdaad een instelling fout staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik kom er net achter dat ze wel in "All Mail" staan. Maarja, dat is totaal niet overzichterlijk.

Ik heb nog een tweede Google Apps account. Hierin staat wel alles goed.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Als je met terugwerkende kracht dit nog even goed wilt zetten zoek je gewoon naar e-mail waarin jouw e-mailadres als afzender is gebruikt en voegt dan aan al die e-mail (vinkje aanzetten en dan verschijnt de optie "selecteer alle") het label "Sent mail" toe.

Daarna nog wel ff uitzoeken waarom het label verdwijnt natuurlijk. Eventueel een andere e-mail client die je gebruikt?

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
bop schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:34:
Als je met terugwerkende kracht dit nog even goed wilt zetten zoek je gewoon naar e-mail waarin jouw e-mailadres als afzender is gebruikt en voegt dan aan al die e-mail (vinkje aanzetten en dan verschijnt de optie "selecteer alle") het label "Sent mail" toe.

Daarna nog wel ff uitzoeken waarom het label verdwijnt natuurlijk. Eventueel een andere e-mail client die je gebruikt?
Slim!

Nou, nee. Niet dat ik weet. Ik gebruik Mail.app op m'n iMac en Macbook, en de Mail app op de iPhone en iPad op iOS 5. Zover ik weet heb ik daar geen instellingen veranderd. Ik heb de instellingen wel gecontroleerd, maar heb niets kunnen vinden wat op automatisch deleten wijst.

🌞🍃