Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kopie google search queries met jouw website erin mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer iemand zoekt via google met jouw webpage als (een van de) trefwoord(en) plus een extra trefwoord die je zelf vantevoren opgeeft. Om dan een melding te krijgen incl de IP waarvan de query is gemaakt?

Dit is om cheaters optesporen voor een online role playing game website.

Verwijderd

Je bedoelt dat als ik naar google.com ga en dan zoek naar "www.jouw-site.nl trefwoord" dat jij dan een melding krijgt? Met een IP adres van mij?

Serieus?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heheheheh, ik geloof dat hij serieus is.

als iemand zoekt naar je site zal hij hem niet kunnen hacken. pas bij benaderen,

Dus als je iemand zijn ip wil weten kun je in de logs kijken van je webserver/applicatie nadat deze is bezocht.
als je helemaal para bent kun je ook nog je eigen dns servers hosten en daar de logs van bestuderen.

Dan ga ik in de tussentijd mijn aanmelden bij tim kuik of hij mij wil informeren wanneer google een ip adres van mij doorstuurd als iemand daar om heeft gevraagd

succes

Iperf

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
fish schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 21:03:
als iemand zoekt naar je site zal hij hem niet kunnen hacken. pas bij benaderen,
Nee, maar als je op de manier die TS aangeeft IP's zou kunnen achterhalen zou je ze wél ('preventief') kunnen blacklisten in je spelletje ;)

...en dan kan <random_dictator> ook <random_bewoner> laten omleggen als diegene 't waagt om te zoeken op <random_combinatie_trefwoorden> die <random_dictator> niet aan staan. Ook een soort "preventief blacklisten" maar op een ander niveau'tje dus ;) Dus nee; dit kan niet.

@TS: Neem even onze Quickstart door; zoals je zelf ook zult concluderen na 't lezen ervan ontbeert je topic de nodige zaken en als je dan Waar hoort mijn topic? even doorleest zul je ook uitvinden waarom ik me afvraag wat dit topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting doet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 21-05-2013 21:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.