Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:52
Iemand hier die mij wil helpen?

Ik heb het IMEI stickertje op mijn S4 doosje niet meer, maar deze is nodig om de 64GB SD code te claimen.

Kan één van jullie die niet van deze actie gebruik maakt en toch een S4 heeft mij hiermee alstjeblieft uit de brand helpen?

Ik heb dus zelf de actiecode, echter heb ik iemand nodig onder wiens doos stickertje / IMEI ik deze kan registreren.

[ Voor 18% gewijzigd door sc0ut84 op 21-05-2013 20:34 ]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Is de bon/factuur niet genoeg? Kan mij herinneren dat dit genoeg was tijdens een soortgelijke actie voor de SII.. en de actie liep toch tot 29 april? :X

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:54
Wat je eigenlijk vraagt is of iemand jou een gratis 64gb microsd wil geven?

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05:52
Satom schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:06:
Is de bon/factuur niet genoeg? Kan mij herinneren dat dit genoeg was tijdens een soortgelijke actie voor de SII.. en de actie liep toch tot 29 april? :X
Blijkbaar moet je voor deze actie ook een (scan van) originele doos-sticker meesturen :S
xminator schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:07:
Wat je eigenlijk vraagt is of iemand jou een gratis 64gb microsd wil geven?
Nee :) Ik heb zelf de SD kaart code (net voor 25 euro overgekocht van een mede-Tweaker), en uiteraard ook de S4, alleen omdat ik dus de IMEI / EAN sticker niet meer op mijn doosje heb zitten kom ik officieel niet meer in aanmerking, wat dus echt bullshit is...

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34

13art

Moderator Mobile
GoT is niet bedoeld voor dit soort topics. Ik gooi hem dus dicht

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.