Hallo tweakers ik heb internet bij kpn van max 9 mb per seconde maar als ik iets via bittorrent download (veel seeders) haal ik maar gemiddeld 40 kb/s weet iemand hoe dit kan? (met ''normaale'' downloads via browser haal ik 7 mb/s) het gaat hier om freeware games (geen warez) die alleen maar via bittorrent te krijgen zijnaangezien kpn niet reageerd op mijn mails post ik het hier om te kijken of jullie er iets van weten
Dit verschilt heel erg per torrent, ligt aan het aantal seeders en leechers, als jij een heel onpopulaire torrent hebt zal je download snelheid erg laag zijn.
Hoi.
Ik weet niet of dit toegestaan is.. het is in ieder geval freeware...
Ga is naar http://linuxtracker.org/?...f14f8162770495bd5b05a17a9
debian-7.0.0-amd64-DVD-1.iso
Ik haal er er dan 22 MB/s (178 Mbit)
het kan zijn dat het ook aan je Torrent client kan liggen probeer is een andere.
Open de poorten op je router voor Torrents!
Ga is naar http://linuxtracker.org/?...f14f8162770495bd5b05a17a9
debian-7.0.0-amd64-DVD-1.iso
Ik haal er er dan 22 MB/s (178 Mbit)
het kan zijn dat het ook aan je Torrent client kan liggen probeer is een andere.
Open de poorten op je router voor Torrents!
Het kan ook zijn dat de Experiabox heibel maakt vanwege de vele connecties.
Daar schijnen ze vaker last van te hebben...
Daar schijnen ze vaker last van te hebben...
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
het gaat hier om een gezonde torrentbasdej schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:56:
Dit verschilt heel erg per torrent, ligt aan het aantal seeders en leechers, als jij een heel onpopulaire torrent hebt zal je download snelheid erg laag zijn.
Port forward aangemaakt?
Welke torrent client gebruik je?
Welke torrent client gebruik je?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik gebruik in ieder geval utorrent. Daar kan je direct goed bij zien of er problemen zijn met de poorten.
(is ook een erg lichte torrentclient!)
(is ook een erg lichte torrentclient!)
Xbox: Gulpener88
Je geeft zelf al aan dat het probleem in je torrents zit.
Even nakijken of er misschien teveel connecties gemaakt worden of dat je misschien je upload dicht trekt waardoor je download niks meer word.
Even nakijken of er misschien teveel connecties gemaakt worden of dat je misschien je upload dicht trekt waardoor je download niks meer word.
Zucht...
BedanktSgtElPotato schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:10:
Je geeft zelf al aan dat het probleem in je torrents zit.
Pagina: 1