Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Drecks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 19:59
Goedemiddag. Na jaren alleen lezen nu maar eens mijn eerste post, maar zeker niet mijn laatste.

Ik ben dus van plan een tablet te kopen. Na het lezen van de reviews was ik eruit en wilde de
Asus Transformer Pad Prime 64GB kopen. Maar nu weer aan het twijfelen.
De Sony's Xperia Z Tablet verschilt niet veel in prijs en is nieuwer en heeft naar mijn
idee betere specificaties. Zijn er mensen die de Sony's Xperia Tablet al een tijdje gebruiken ?

Bedankt.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
De Sony ken ik niet, maar ik ken 2 mensen met een Asus Transformer TF101 en beideapparaten zijn al een keer voor garantie terug geweest, plus na een snelle update naar ICS is er geen JB update uit. In vergelijking met mijn Samsung Tab 10.1 moest ik wat langer wachten, maar die update wel door.
Op basis van deze ervaring zou ik zeggen, probeer de Sony eens en post de resultaten :)

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Mijn ervaringen met Asus is positief. Mijn Transformer TF300 heeft enkele updates gekregen die aardig snel zijn uitgerold. Met Sony heb ik verder geen ervaringen. Verder heb ik het toestel wel een keer teruggebracht en kreeg al snel een nieuwe tablet terug. Wat een service.

• Drecks
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 19:59
Bedankt voor de info. Ik heb dat wel vaker gelezen over de Asus. Dat ze al snel terug moesten, maar ik denk dat je met ieder merk een kans hebt dat er iets mis is. Al hebben beide zonen een Samsung Tab zonder problemen.

De Sony ligt binnenkort in de winkel.