Hey tweakertjes 
Ben aan het uitkijken voor een GPU-upgrade en wou daarbij even jullie advies vragen.
Momenteel op mijn GTX 295 heb ik maar 2 uitgangen (2x DVI-I) die beide al volzet zijn met mijn monitor en met mijn televisie met een HDMI naar DVI convertor, wat er natuurlijk voor zorgt dat het geluid signaal niet meer word doorgestuurd. Nu ben ik van plan om mij nog een monitor aan te schaffen en dan kom ik natuurlijk een uitgang te kort.
Daarom dacht ik aan de volgende GPU-kaart:
pricewatch: Asus GTX660-DC2T-2GD5
Ik denk dat ik met dit kaartje wel een lange tijd mee zal verder kunnen. Ook gezien dat er nu al PCIe 3.0 is, mijn moederbord ondersteunt enkel tot 2.0 maar als ik op google rondzoek zou dit geen performance loss mogen geven. Momenteel lopen de games nog soepel daarom dacht ik zelfs, misschien zelfs nog wachten op de 700 series? Of misschien zien jullie nog een beter idee dan ik.
Momenteel heb ik het volgende in mijn kast zitten:
Moederbord - Asus P6T Deluxe V2
Processor - Intel Core i7 950 @ 3066 Mhz
RAM-Geheugen - 6 GB
Videokaart - Asus GTX 295 (896 MB GBBR3)
Geluidskaart - Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer
Voeding - Antec 750W
Harde Schijf - 1x Samsung SSD (128 GB) 3x Seagate (500 GB)
Gebruik:
Voornamelijk speel ik games zoals League Of Legends, CS:GO en de veeleisende Battlefield 3.
De nieuwe Metro Last Light mag ook in het lijstje komen, daarnet gekocht.
2de scherm zal voornamelijk gebruikt worden om niet meer te moeten Alt-Tabben en de televisie word gewoon gebruikt voor films/anime op te zien.
Vriendelijke groetjes
-Acid
Ben aan het uitkijken voor een GPU-upgrade en wou daarbij even jullie advies vragen.
Momenteel op mijn GTX 295 heb ik maar 2 uitgangen (2x DVI-I) die beide al volzet zijn met mijn monitor en met mijn televisie met een HDMI naar DVI convertor, wat er natuurlijk voor zorgt dat het geluid signaal niet meer word doorgestuurd. Nu ben ik van plan om mij nog een monitor aan te schaffen en dan kom ik natuurlijk een uitgang te kort.
Daarom dacht ik aan de volgende GPU-kaart:
pricewatch: Asus GTX660-DC2T-2GD5
Ik denk dat ik met dit kaartje wel een lange tijd mee zal verder kunnen. Ook gezien dat er nu al PCIe 3.0 is, mijn moederbord ondersteunt enkel tot 2.0 maar als ik op google rondzoek zou dit geen performance loss mogen geven. Momenteel lopen de games nog soepel daarom dacht ik zelfs, misschien zelfs nog wachten op de 700 series? Of misschien zien jullie nog een beter idee dan ik.
Momenteel heb ik het volgende in mijn kast zitten:
Moederbord - Asus P6T Deluxe V2
Processor - Intel Core i7 950 @ 3066 Mhz
RAM-Geheugen - 6 GB
Videokaart - Asus GTX 295 (896 MB GBBR3)
Geluidskaart - Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer
Voeding - Antec 750W
Harde Schijf - 1x Samsung SSD (128 GB) 3x Seagate (500 GB)
Gebruik:
Voornamelijk speel ik games zoals League Of Legends, CS:GO en de veeleisende Battlefield 3.
De nieuwe Metro Last Light mag ook in het lijstje komen, daarnet gekocht.
2de scherm zal voornamelijk gebruikt worden om niet meer te moeten Alt-Tabben en de televisie word gewoon gebruikt voor films/anime op te zien.
Vriendelijke groetjes
-Acid