Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• yasje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-12-2023
Laten we het even wat leesbaarder maken.

Hallo allemaal,

ik zit te twijfelen tussen deze 3 mobiele telefoons:
zopo c2 2gb
Umi X2 2gb
Jiayu G4 2gb
Ik kom niet uit de keuze aangezien ze alle drie een 13 megapixel camera, 2 GB geheugen en een 5inch scherm hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door yasje op 21-05-2013 16:54 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

Waarom kan je niet kiezen? Lees bakken reviews, vergelijk de prijs, en als je er dan nog niet uitkomt kies je gewoon de mooiste. Oh, nog een hint, is de Xiaomi MI2A niets voor jou?

Android developer & dürüm-liefhebber

• yasje
Mavamaarten schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:48:
Waarom kan je niet kiezen? Lees bakken reviews, vergelijk de prijs, en als je er dan nog niet uitkomt kies je gewoon de mooiste. Oh, nog een hint, is de Xiaomi MI2A niets voor jou?
heb de revieuws gelezen maar is nog teweinig.

xioami mi2a kan je niet uitbreiden qua geheugenkaart.

en ik zoek toch echt met 2 gb ram geheugen en 13 pixel camera.

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-11 10:43
Laten we het even wat leesbaarder maken.

Hallo allemaal,

ik zit te twijfelen tussen deze 3 mobiele telefoons:
  • zopo c2 2gb
  • Umi X2 2gb
  • Jiayu G4 2gb
Ik kom niet uit de keuze aangezien ze alle drie een 13 megapixel camera, 2 GB geheugen en een 5inch scherm hebben.

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Zo, en nu een antwoord vanuit mijn kant.
Wanneer je budget de beperkende factor speelt dan zou ik voor de goedkoopste gaan. Aangezien deze telefoons niet van de bekende merken zijn lijkt mij dit voor de hand liggend.
Als je gewoon iets anders wilt dan anderen omdat jij je graag met hipsters wilt onderscheiden, ga dan vooral voor de mooiste.
Ben je een nerd en wil je graag de allersnelste, ga dan op zoek naar benchmarks van deze telefoons en kies juist die.

Graag gedaan.

• yasje
Ahh thanks heb nog even verder geresearched.

Umi X2
Processor: 1.2GHz MTK MT6589 quad-core processor
Camera Resulotion: 13MP back camera + 2MP front camera
gorilla glass
441ppi
RAM 2GB

JIAYU G4 Advanced
MTK6589, Cortex A7 quad core, 1.2GHz;
RAM 2GB
Dual Cameras, front camera 3.0MP, back camera 13.0MP
gorilla glass
334 ppi

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 06:15

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:42
Ik snap sowieso niet waarom iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en vervolgens zo zwaar bezuinigen op de processor (allemaal 1,2ghz quad cores) terwijl er wel dikke full hd schermen schermen inzitten. Dat kan toch niet goedgaan?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Omdat het (wel) kan misschien?

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Robkazoe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:12:
Ik snap sowieso niet waarom iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en vervolgens zo zwaar bezuinigen op de processor (allemaal 1,2ghz quad cores) terwijl er wel dikke full hd schermen schermen inzitten. Dat kan toch niet goedgaan?
Want een 1,2Ghz quadcore is zooo traag.

Komop man, een dualcore Exynos is nog meer dan rap genoeg. Een 1,2Ghz quadcore is niks mis mee.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

yasje schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:49:
[...]

heb de revieuws gelezen maar is nog teweinig.

xioami mi2a kan je niet uitbreiden qua geheugenkaart.

en ik zoek toch echt met 2 gb ram geheugen en 13 pixel camera.
Dat van die geheugenkaart snap ik best, maar een camera met 13 pixels? :+
Mopje natuurlijk. Maar dan nog, een 13 megapixel camera presteert vaak niet beter dan een 8-megapixel camera, integendeel zelfs.
Meer pixels = minder licht dat je opvangt per pixel, en dat zal resulteren in meer ruis. 8 Megapixel is meer dan voldoende. Ik heb zelf de Xiaomi MI2, en die heeft exact dezelfde camera en die is méér dan prima.

De eisen van geheugenkaart, RAM geheugen en camera had je trouwens best in je topicstart gezet.

Android developer & dürüm-liefhebber

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ondanks de zeer magere topicstart verplaats ik het topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft.

Wacht, ik zie dat dit al je zoveelste topic is met dezelfde vraag, deze gaat op slot en ik gooi er nog wat dicht. Niet meer doen, lees voor je een volgend topic opent eerst eens Het algemeen beleid.

Slot.

[ Voor 53% gewijzigd door janvanduschoten op 21-05-2013 19:21 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.