Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Scherm knippert +/- een uur voordat het aangaat.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb sinds een week een probleem met mijn Samsung Syncmaster 206BW. Het scherm knippert +/- een uur voordat het aangaat. Ik heb het gefilmd, zie hier het filmpje

Ik heb al geprobeert dit scherm met andere kabels aan te sluiten, hetzelfde probleem. Ik heb geprobeert dit scherm op een andere computer aan te sluiten, hetzelfde probleem.

Ik denk zelf dat het gewoon aan het scherm ligt en ga kijken of ik nog wat kan regelen met de garantie maar is dit misschien een bekend probleem of is er een makkelijke fix? Ik kan zelf na wat zoeken niet mensen met hetzelfde probleem vinden.

Mvg,

S Vugteveen

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:35
condensatoren zijn defect op de voedingsrail.

Bekent probleem bij de 206 en 226BW.

http://www.google.nl/#out...7ec8ec36&biw=1680&bih=935

YouTube: samsung syncmaster206bw*bad caps repair*

[ Voor 70% gewijzigd door Mektheb op 21-05-2013 16:06 ]

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 08:57

DaRoot

Some say...

Klinkt idd als condensatoren.. heb zelf een 205BW, met zelfde euvel. Zodra scherm standby staat of aan staat, komt er ook hoge zachte fluittoon uit.. kenmerk van voedings- en/of elco probleem.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ja bedankt Mektheb, dat zal het zijn. Vallen de reparatiekosten nog mee, awesome!

Verwijderd

Dat is grappig, ik heb vrijwel hetzelfde op een AOC 715sa, dus mooi dat ik hier even op stuit :)