Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Mogelijk een positief bericht in deze lastige tijden (ik lees hier helaas ook ontslag verhalen), maar ik heb het op mijn werk ERG druk! Sterker nog, mijn collega's en ik kunnen het werk eigenlijk niet aan en aangezien onze leidinggevende nog geen juiste versterking gevonden hebben, die we wel zoeken, zetten wij zelf dit initiatief op.

We zoeken twee mogelijk drie collega's die erg handig zijn met pc's. Wat doen wij zoal; we overleggen met collega engineers welke computers zij nodig hebben voor het aansturen van hun hightech machines. Vervolgens bedenken/ontwerpen we deze PC's; veelal voorradige techniek maar wel met zware specificaties. Ook staan we onze productie/test/service collega's bij wanneer zijn met problemen uit het veld terug komen die pc gerelateerd zijn.

Nogmaals, dit is geen commerciële actie, maar we willen hiermee de mensen die zoekende zijn helpen (en indirect ons zelf).

Spreekt zulke functie je aan? Het hebben van een HTS of WO diploma is wel belangrijk, bijvoorkeur elektronica/software/hardware gerelateerd. Nederlands&Engels spreken en niet bang zijn mensen aan te spreken/contacten zijn belangrijk. Baan is in regio Eindhoven, nette arbeidsvoorwaarden en goede sociale voorzieningen.

Hopelijk kunnen we hiermee iemand een leuke carriere bieden in een leuke omgeving.
Geïnteresseerde graag reageren via pb-tjes.

Groeten,
Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank Lethalis, helaas heeft ons dat nog niet het gewenste resultaat gebracht.... vandaar dat we zelf deze actie opgezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:52

ralpje

Deugpopje

... Waarmee je ingaat tegen het forumbeleid van Tweakers.net. Of heb je toestemming voor het openen van dit topic? Meldt het in dat gevel even in je openingspost ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Forumbeleid ja, zat ik ook aan te denken. Maar, komt wel een gedachte bij me bovendrijven. Zou nog een leuk idee zijn om eens met de redactie te babbelen om een gezamenlijk initiatief te bedenken. Kon best nog eens een leuke pilot zijn, stukje inzicht en kennis, stukje werving, etc.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:45
Misschien mag het in V&A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Voor werving hebben we andere middelen, niet het forum.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.