Sinds kort heb ik het idee om mijn computer een upgrade te geven, en dan doel ik met name op de processor en daarbij komend ook het moederbord. Mijn huidige systeem bestaat uit:
CPU: Intel Core2 Duo E7200 @ 2.53GHz
Möbo: Asus P5Q Deluxe
RAM: 4GB (fabrikant weet ik niet)
GPU: Nvidia GeForce GTX 260
Geluidskaart: Creative SB X-Fi
Monitor: pricewatch: LG Flatron W2241S-BF Zwart
Met dit systeem, zowel nu als dan na het upgraden, is mijn doel om er mee te gamen (hopelijk met de juiste upgrades ook het streamen van games) en daarnaast zo nu en dan de simpele Office bezigheden. Het budget dat ik heb is 250,- Hierbij heb ik geen bepaalde voorkeuren voor fabrikanten e.d.
De games die ik momenteel veel speel zijn:
League of Legends
Dota 2
CS:GO
Team Fortress 2
Diablo 3
Na enige research, en mijn budget in acht nemend, ben ik zelf tot de volgende upgrades gekomen:
CPU: Intel Core i5 3350P Boxed pricewatch: Intel Core i5 3350P Boxed
Mobo: ASRock B75 Pro3-M pricewatch: ASRock B75 Pro3-M
Deze upgrades bieden enige ruimte in mijn budget en er zou dus eventueel ook vervanging van geheugenstrips plaats kunnen vinden of andere modellen CPUs danwel moederborden.
CPU: Intel Core2 Duo E7200 @ 2.53GHz
Möbo: Asus P5Q Deluxe
RAM: 4GB (fabrikant weet ik niet)
GPU: Nvidia GeForce GTX 260
Geluidskaart: Creative SB X-Fi
Monitor: pricewatch: LG Flatron W2241S-BF Zwart
Met dit systeem, zowel nu als dan na het upgraden, is mijn doel om er mee te gamen (hopelijk met de juiste upgrades ook het streamen van games) en daarnaast zo nu en dan de simpele Office bezigheden. Het budget dat ik heb is 250,- Hierbij heb ik geen bepaalde voorkeuren voor fabrikanten e.d.
De games die ik momenteel veel speel zijn:
League of Legends
Dota 2
CS:GO
Team Fortress 2
Diablo 3
Na enige research, en mijn budget in acht nemend, ben ik zelf tot de volgende upgrades gekomen:
CPU: Intel Core i5 3350P Boxed pricewatch: Intel Core i5 3350P Boxed
Mobo: ASRock B75 Pro3-M pricewatch: ASRock B75 Pro3-M
Deze upgrades bieden enige ruimte in mijn budget en er zou dus eventueel ook vervanging van geheugenstrips plaats kunnen vinden of andere modellen CPUs danwel moederborden.
[ Voor 9% gewijzigd door Exspire op 21-05-2013 16:13 ]
http://twitch.tv/theviewingexperience