Nieuw moederbord met specifieke kleur

Pagina: 1
Acties:

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-02 10:34
Misschien dat er Tweakers zijn die met advies kunnen komen voor mijn vraag;

Ik zoek een ander moederbord, maar dan in de kleurstelling zwart/wit.
AMD of Intel (of prijs) maakt eerst uit, eerst eens zien welke borden er allemaal zijn.

Degene die ik heb gevonden en het dichtst in de buurt:
- pricewatch: Asus Sabertooth Z77
- pricewatch: MSI Big Bang MPower Z77

Nog meer ideeën :)

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-02 23:31
Ik ben wel benieuwd of er ook een reden is dat je dit wil? Als het voor een kunstwerk is kan ik me ook voorstellen dat een tweedehands iets van 10 jaar oud ook voldoet? (in mijn beleving had je <2k een aantal fabrikanten die dit standaard deden).

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:58
Je kan ook een bord met zwarte sloten en heatsinks nemen en dan bijv. met wit melkachtig plexi een soort mobo-cover maken net als die Sabertooth dat min of meer heeft.

Ik heb daar eens een voorbeeld van gezien, maar ben het topic/forum ff kwijt...

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-01 23:04
Asrock moederborden hebben meestal een zwarte kleur. Van andere merken zullen er natuurlijk ook wel een paar zwarte tussen zitten. Maar dan moet je even zoeken.

Zoals de ASRock 960GM-GS3 FX
Heeft zonbeetje die kleurenstelling alleen met nog wat blauw ertussen. Maar er zijn ook gewone zwarte moederborden. Zoals de Asrock Z77 Extreme6 of de ASRock Z68 Extreme7 Gen3

Ik heb de pricewatch even voor je aangepast. Maar verwacht geen moederbord met zwart en witte stippen.

Biostar en sommige Asus moederborden hebben een roodzwarte kleur. Misschien is dat iets ?

[ Voor 11% gewijzigd door rickboy333 op 21-05-2013 16:22 ]

TIME TO UPGRADE !!!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-02 10:34
Bedankt voor de reactie's.

Ik heb nu de Asus Sabertooth P67 en deze past niet helemaal bij de rest, vandaar een zwart/wit moederbord.
Probeer er een leuke kast van te maken maar geen kunstwerk ;)

Logische overstap zou naar de Z77 zijn, dus ik ga me even verdiepen in de Asrock serie (thanks Rickboy333 :) )